Phone Doctor Plus

 Phone Doctor Plus

یافتن عیب سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند نیازمند تخصص بالاست. و کاری هرکسی نیست. اما اگر کمی تلاش به خرج دهید. می توانید بااستفاده از اپلیکیشن های عیب یابی مشکلات گوشی خود را شناسایی و برطرف سازید. 2 تا از بهترین و قویترین اپلیکیشن های عیب یابی اندروید را برای شما آماده کردیم. با اپلیکیشن های Doctor Plus, Phone Tester, AnTuTu Tester هر نوع گوشی هوشمند اندرویدی را عیب یابی کنید. ومشکلات سخت افزاری و نرم افزار ی آن را شناسایی کنید.

Doctor Plus یکی از قوی ترین برنامه تست تلفن است که بیش از ۲۵ تست مختلف از جمله تست ۳G، ۴G، Bluetooth، GPS، CPU، حافظه های داخلی و … را در اختیار شما می گذارد. و بیش از 30 قطعه گوشی را مورد آزمایش قرار می دهد. گفتنی است این برنامه دارای رابط کاربری بسیار دوست داشتنی است. شما این  نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت ای اس دانلود به همراه برنامه Phone Tester  hardware info جهت نمایش اطلاعات سخت افزاری گوشی خود دریافت کنید.  و از تمامی گوشی های جدید از جمله گالکسی اس 6 و ال جی جی 4  و.. پشتیبانی می کند.

Phone Tester  با تست قطعات سخت افزاری گوشی اطلاعات کامل از موبایل شما ارائه می دهد. البته خوبی این برنامه به این است که از اندروید 6 نیز پشتیبانی می کند.

AnTuTu Tester یک اپلیکیشن قدرتمند جهت تست باطری انواع گوشی اندرویدی است. که توسط شرکت بزرگ AnTuTu برای کنترل عملکرد دستگاه های اندرویدی تولید شده است. این برنامه می تواند باتری تلفن شما را طی یک آزمایش چند ساعته به طور دقیق بررسی کند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا امتیار باتری خود را با دیگر تلفن ها مقایسه کنید. علاوه بر این می توانید به کمک این برنامه LCD، Multi Touch، رنگ محیط کاربری و … را نیز آزمایش کنید.

Phone Doctor-Plus

AnTuTu Tester

Phone Tester (hardware info)

 

پیش نیاز : اندروید 4.0 بالاتر

Doctor Plus-دانلود با لینک مستقیم حجم:26mb

Phone Tester-دانلود با لینک مستقیم حجم:2mb

AnTuTu Tester-دانلود با لینک مستقیم حجم:10mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

1 دیدگاه دربارهٔ «سه اپلیکیشن قدرتمند عیب یابی اندروید- Doctor Plus, Phone Tester, AnTuTu Tester»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی