دانلود ShieldApps Ransomware Defender - آنتی باج افزار

ShieldApps.Ransomware.Defender
ShieldApps Ransomware Defender یک نرم افزار امنیتی قدرتمند و ضروری برای شناسایی و دفاع از سیستم شما در برابر باج افزار ها است. طی دو سال اخیر باج افزار ها رشد و گسترش ویران کننده ای داشته اند. هزاران سیستم کامپیوتر در سراسر جهان توسط باج افزارهایی مثل واناکرای، پتیا آلوده شده اند. و میلیارد ها دلار به شرکت و اشخاص مختلف خسارت وارد کرده اند. در حقیقت میلیون ها دلار پول به جیب توسعه دهندگان باج افزار از طریق پول اینترنتی بیت کوین سرازیر شده است. تاکنون تجربه نشان داده است که وقتی یک سیستم توسط باج افزار آلوده و فایل های آن رمزگذاری می شود. راهی جز پرداخت باج به هکرها وجود ندارد. در حقیقت فایل های رمزگذاری شده و سیستم قفل شده توسط باج افزار امکان رمزگشایی و حذف باج افزار نیست.

شرکت های امنیتی و سازمان های مختلف در سراسر جهان برای مقابله با باج افزارها در حال تلاش برای توسعه نرم افزارها و آنتی ویروس ها و همچنین آموزش روش های بازیابی فایل ها و نجات سیستم از باج افزار هستند. شناسایی و حذف باج افزار کار شما نیست. و حتی حرفه ای ترین کاربران کامپیوتر هم نمی توانند یک باج افزار را بر روی سیستم شناسایی و حذف کنند. پس برای شناسایی و جلوگیری از حملات باج افزاری از نرم افزار هایی مانند ShieldApps Ransomware Defender استفاده کنید. یک نرم افزار امنیتی و آنتی باج افزار که برای شناسایی و جلوگیری از قفل شدن سیستم شما توسط باج افزار طراحی و توسعه داده است. این نرم افزار دارای دیتابیسی از ویروس ها، باج افزارها و توسعه دهندگان باج افزار است. که آنها را شناسایی و در دیتابیس خود اضافه می کند و سپس آن ها را مسدود می کند. و دائما در حال به روز رسانی هست. تا جدیدترین ویروس ها و باج افزارها را شناسایی و مسدود کند.

اگر می خواهید قربانی باج افزار نشوید به شما توصیه می کنیم قبل از آنکه سیستم شما به Ransomware های مثل پتیا، وانا کرای و .. آلوده شود و مجبور به پرداخت باج شوید، این نرم افزار را نصب کنید. این نرم افزار با محیط کاربری ساده برای هر نوع کاربر اینترنت و کامپیوتر به راحتی می توان از آن استفاده کرد. افراد یا حملات مشکوک را بلوکه و باج افزار ها یا فایل های مشکوک را از سیستم شما پاک می کند. حتی اگر قویترین آنتی ویروس را بر روی سیستم دارید. از این نرم افزار ضد باج افزار استفاده کنید. چرا که این نرم افزار به طور تخصصی به شناسایی و حذف باج افزار و جلوگیری از حملات توسط هکرها می پردازد.

این برنامه ضد باج افزار بر روی نسخه های مختلف ویندوز قابل نصب و استفاده است.

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:7mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی