دانلود مترجم بابیلون برای اندروید - Babylon Translator

Babylon Translator 6 e1496947684402Babylon Translator 1

بابیلون قویترین مترجم جهان برای موبایل و کامپیوتر است. این دیکشنری open source می باشد. هر کس می تواند دیکشنری دلخواه خود را برای نصب بر روی بابیلون بسازد. و از تمامی زبان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی برای تمامی رشته های تحصیلی دیکشنری دارد. با استفاده از این دیکشنری می توانید اصطلاحات, جملات و لغات, صفحات وب, ایمیل ها و … را به زبان دلخواه ترجمه کنید. نسخه آنلاین دیکشنری Babylon Translator 4.0.12 برای اندروید با قابلیت ترجمه به تمامی زبان ها از سایت ای اس دانلود دریافت کنید.

 Reading an email, article or any other text and not sure about some words?
Babylon, the world’s leading provider of dictionary and translation software, brings you Babylon Translator.
Babylon Translator provides comprehensive free dictionary results and full text translations between dozens of languages.
Pasteboard Integration – just copy a word from an email, browser or any application and get immediate translations!
Translate words to multiple languages – simultaneously!
Select dictionary & full text translations!
Huge selection of 1,600 glossaries and dictionaries in dozens of languages!

نرم افزار بابیلون قدرتمندترین دیکشنری چند زبانه جهان است. دیکشنری بابیلون از تمامی زبان های موجود در جهان پشتیبانی می کنند. متون و لغات زبان های مختلف جهان را به یکدیگر ترجمه می کند. دیکشنری بابیلون قادر است تا لغات اختصاصی هر رشته از جمله کامپیوتر، مهندسی، روانشناسی، پزشکی را برای دانشجویان و علاقمندان به زبان انگلیسی ترجمه نماید. هر نسخه جدیدی از بابیلون که به بازار می آید قابلیت های کلیدی نیز به آن اضافه می شود. در نسخه جدید Babylon v10.0.1 r18 قابلیت ترجمه وب سایت ها به زبان مورد دلخواه به آن اضاف شده است. اما با وجود اینکه سیستم عامل آندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایل است. و میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. هنوز نسخه مناسبی از دیکشنری بابیلون برای این سیستم عامل ارائه نشده است. جدید شرکت گوگل نرم افزار Babylon Translator را بر روی سایت خود قرار به صورت رایگان قرار داه است. این دیکشنری برای گوشی های آندروید ساخته شده است. و اکثر قابلیت های نسخه کامپیوتر را دارد.دیکشنری بابیلون برای آندروید از سایت ای اس دانلود به صورت رایگان قابل دریافت است.

 و قابلیت ترجمه لغات و متون به زبان مختلف را داراست. دیکشنری بابیلون با داشتن قابلیت Glossary و با پسوند BGL به همه این امکان را می دهد تا دیکشنری موبایل مورد نظر خود را به آن اضافه کنند. تا کنون نسخه های متفاوتی از آن ارائه شده است. نسخه جدید Babylon Pro 10 که از دیگر سایت ها به صورت آنلاین قابل نصب بود اما وب سایت ای اس دانلود نسخه کامل آن را برای شما آماده کرده است. که برای نصب شدن نیازی به اینترنت نیست. و به صورت آفلاین نصب می شود. دیکشنری Babylon قابلیت ترجمه لغات و متون را دارد.  و همچنین می توان لغات را با کیفیت بالا برای شما تلفظ کند. بابیلون با نصب شدن بر روی سیستم به صورت اتوماتیک در نرم افزاری کاربردی مثل آفیس و مرورگر ها ظاهر می شود تا هر زمان نیاز داشته از آن جهت ترجمه لغات و متون استفاده کنید. دیکشنری بابیلون از تکنولوژی OCR یا همان تکنولوژی تشخصیص متن از عکس نیز بهره مند است. با استفاده از تکنولوژی OCR بابیلون نیز می تواند نوشته و متون روی تصاویر را نیز ترجمه کند. دیکشنری بابیلون قابلیت ترجمه لغات و اصطلاحات مربوط به تمامی رشته ها را داراست. و لغات مربوط به هر رشته مثل ریاضیات، مهندسی، روانشناسی، الهیات، علوم اجتماعی، علوم پزشکی را داراست و یک لغات را بر اساس رشته های مختلف ترجمه می کند. دیکشنری بابیلون ترجمه لغات فارسی را به تمامی زبان های زنده دینا مثل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و…را انجام می دهد.  شما می توانید با استفاده از Glossary دیکشنری های مختلف به آن اضاف کنید تا ترجمه لغات را برای شما آسانتر کند. اخیرا نسخه موبایل دیکشنری بابیلون برای گوشی آندروید نیز ساخته شده است که به زودی از وب سایت ای اس دانلود ارائه می گردد.

نسخه جدید بابیلون برای گوشی های آندروید از سایت ای اس دانلود ارائه شده است. که بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا را پشتیبانی می کند. کسانی که از گوشی ها و تبلت های آندروید استفاده می کنند می توانند با استفاده از بابیلون اقدام به ترجمه و تلفظ لغات نمایند. و لغات مورد نظر را به زبان های مختلف انگلیسی به فارسی، و فارسی به انگلیسی ترجمه نمایند. این نرم افزار به صورت آنلاین کار می کند  وبا اتصال به سرور سایت بابیلون ترجمه لغات و جملات به زبان های زنده دنیا خصوصا زبان فارسی را انجام می دهد.

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:5mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی