دانلود فیلم مستند نبرد تمساح و میمون ها - محصول نشنال جئوگرافی

Crocodile vs Baboon Wildlife Animal
فیلم مستند نبرد تمساح و میمون محصولی جدید از نشنال جئوگرافی پرطرفدارترین شبکه مستند جهان. این فیلم به بررسی نبرد تمساح ها و میمون های دم کوتاه (بابون ) می پردازد. تمساح یکی از پست ترین موجودات حیات وحش در مقابل میمون دم کوتاه که به بابون معروفند. این فیلم مستند محصول 2016 به مدت 52 دقیقه است. که زندگی دو گروه متفاوت از موجودات حیات وحش یکی میمون موجودی که درختان بلند عرصه قدرت نمایی اوست و دیگری تمساح مرموز که در رودخانه و دریاچه ها قدرت نمایی می کند. میمون با آنکه موجود بی آزاری هست. البته دسته ای از بابون های گوشت خوار هستند که حیوانات دیگر مثل آهو را می خورند. و اما تمساح این حیوان پست و مرموز به هیچی رحم نمی کند. یکی از پربیننده ترین فیلم های مستند مربوط به نبرد تمساح و سایر حیوانات آبی و جنگلی هست. قرار گرفتن بر در مسیر رودخانه ها جایی که گله های بوفالو, گوره خر, آهو وسایر حیوانات رد می شوند. آنها را می خورند. البته تمساح اکثر مواقع برای آفتاب گیری به بیرون از آب می آیند. در کنار سواحل یا جزایر رودخانه کوچک بر روی ماسه ها قرار می گیرند. سال گذشته مستندی برای شما ارائه کردیم. که به لحظه شکار یک تمساح توسط پلنگ پرداخته بود. اما مستند جدید که برای شما آماده کردیم. به نبرد میمون ها و تمساح می پردازد. فیلم مستند نبرد تمساح و میمون برای علاقمندان به برنامه حیات وحش و مستند حیوانات بسیار جذاب هست.

به نظر شما چرا این دو حیوان از دو گونه متفاوت با دو سبک زندگی و محیط زندگی متفاوت با هم تنش دارند؟ جواب سئوالات خود را در این فیلم مستند نبرد کورکودیل ها و بابون های دم کوتاه مشاهده کنید.

دیگر فیلم های مستند موجود بر روی سایت را از دست ندهید. ما بهترین ویدئو های مستند حیات وحش را برای شما جمع آوری کرده ایم.

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:289mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی