3D PageFlip Standard v2.6.6

3D PageFlip Standard v2.6.6

تکنولوژی سه بعدی هر روز در حال پیشرفت است. و حوزه آن گسترده تر می شود. از سینما گرفته تا بازی های رایانه و… این تکنولوژی به شما امکان نمایش سه بعدی را می دهد. کتاب های الکترونیکی به خاطر سهولت و استفاده از آنها بر روی کامپیوتر و تبلت هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کنند. 3D PageFlip Standard v2.6.6 یک نرم افزار حرفه ای جهت ساخت کتاب الکترونیکی با صفحات سه بعدی بسیار جذاب است. این نرم افزار با قابلیت سه بعدی که دارد لذت کتاب خواندن را برای شما افزایش می دهد. و صفحات کتاب شما به صورت سه بعدی با افکت های مختلف نمایش می دهد. با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار و تکنیک های موجود در PowerPoint شما قادر خواهید بود بدون این که از زبان برنامه نویسی اطلاع داشته و یا قبلاً با فلش کار کرده باشید یک  کتاب مجازی زیبا طراحی کنید که مانند یک آلبوم از صفحات سه بعدی، ایجاد کرده و در پس زمینه صفحات موزیک اضافه کرده و شما می توانید محتوا و تصاویر موجود در هر صفحه را به راحتی مطابق با سلیقه خود تنظیم نموده و کنار هم قرار دهید، آن ها را جا به جا کنید، تغییر سایز دهید، فریم و ماسک به عکس ها اضافه کنید و با خلاقیت خود آلبومی طراحی کنید که از صفحات جذاب و منحصر بفردی تشکیل شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید انواع بورشور، کاتالوگ، روزنامه، کتاب های اینترنتی آنلاین، روزنامه های سه بعدی و… را به آسانی طراحی کنید و در نهایت پروژه ای کامل و حرفه ای داشته باشید که کاربر با ورق زدن صفحات، محتویات درون آن ها را بخواند. همچنین این برنامه می تواند فایل های پاورپوینت شما را به فایل های فلش تبدیل کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 3D PageFlip Standard:
– ساخت یک کتاب الکترونیکی فلش با صفحات سه بعدی دارای افکت های سه بعدی جذاب
– امکان وارد کردن عکس از کامپیوتر یا دوربین های دیجیتال
– پشتیبانی از فرمت های عکس  برای تصاویر ورودی JPEG/JPG/JPE, BMP/Bitmap, PNG, TIF/TIFF, PSD, PCX, JPEG2k/JP2/J2K, RAW, DCM/DIC/DICOM و …
– قابلیت اضافه کردن اضافه کردن قاب به صفحات
– امکان تایپ متن در صفحات با تعیین نوع فونت، رنگ و…
– پیش نمایش خروجی ها
– داشتن قالب های آماده و از پیش ساخته
– تعریف اندازه کاغذ، کیفیت خروجی، حاشیه، عرض قاب، Opacity و …
– گرفتن خروجی به شکل های مختلفی نظیر HTML, ZIP, EXE و رایت سی دی
– تعریف عنوان کتاب
– انتخاب رنگ Tool Bar
– تعیین لوگو برای نمایش بر روی Tool Bar
– امکان تنظیم و تعبیه دکمه های فلش
– قابل نصب بر روی ویندوز 7  و 8

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:49mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود نرم افزار ساخت کتاب های الکترونیکی با صفحات سه بعدی-3D PageFlip Standard v2.6.6»

  1. سلام خسته نباشید . من کتابم را به کتاب الکترونیم تبدیل کردم ولی نمی تونم از این نرم افزار استخراجش کنم و برای یکی دیگه ارسالش کنم . لطفا راهنماییم کنید که چطوری کتاب الکترونیکم را از این نرم افزاربرای یکی دیگه ارسال کنم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی