دانلود واتساپ برای اندروید whatsapp android

WhatsApp for android

WhatsApp محبوب ترین مسنجر و نرم افزار چت در جهان با بیش از یک میلیارد کاربر می باشد. این پیام رسان دارای قابلیت های چت سکوریتی ، ساخت گروه تا 500 نفر، ارسال پیام گروهی، ارسال انواع فیلم، عکس، فایل های دیگر برای دوستان خود در سراسر جهان است. اخیرا واتس اپ بسیار خبر ساز شده است. فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی جهان این اپلیکیشن را با قیمت ۱۶ میلیارد دلار خریداری کرده است. با استفاده از این مسنجر پرطرفدار می توانید تا میلیون ها پیام رایگان برای دوستان خود ارسال کرده. و به گفتگو و گپ اینترنتی با دوستان خود بپردازدید. و با پرداخت یک دلار در سال از ارسال پیامک رایگان تا بی نهایت بهرمند شوید. بیشترین طرفداران این نرم افزار را قشر جوان تشکیل می دهند.  بشر امروزی خوی اجتماعی دارد و دائما به دنبال برقراری ارتباط با یکدیگر هستند. این خوی به علت کمبود محبت در جوانان بیشتر دیده می شود. آنها دائما به دنبال برقراری ارتباط باهمسالان و جنس مخالف هستند. چت و گفت گوی اینترنتی امروزه یکی از مهمترین عوامل و راه های برقراری رابطه با دیگران است. نرم افزار مختلفی دراین زمینه طراحی شده اند. امروزه شبکه های اجتماعی بزرگترین پایگاه برقراری روابط اجتماعی در جهان هستند. نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدرتمند ترین نرم افزار چت و گپ اینترنتی است. این نرم افزار که طرفداران بسیار زیادی دارد. برای تمامی گوشی های موبایل جاوا، سیمبین، و آندروید ساخته شده است.

واتساپ در محیط امن با رمز گذاری پیچیده end to end قابلیت گفت گوی اینترنتی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید از طریق آن پیام صوتی و متنی رد بدل کرده و با دوستان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده. و با هر نسخه جدید که ارائه می دهد قابلیت ها و امکاناتی به آن افزوده می شود. هر چند از لحاظ امکانات، سرعت، توانایی آپلود در حد تلگرام نیست. و به هیچ وجه نمی توان آن را با تلگرام مقایسه کرد. این مسنجر امکان تبلیغات را از کاربران خود گرفته. چرا که امکان ایجاد کانال و ارسال پیام گروهی مثل سایر اپلیکیشن وجود ندارد. اما از دید بسیار از کارشناسان واتس اپ بخاطر نداشتن امکان ساخت کانال و قابلیت های تبلیغاتی توانسته محیط امنی برای کاربران خود ایجاد کنند. تا بدون تبلیغات مزاحم با دوستان خود چت کنند.هر چند که هنوز گزینه ای برای جلوگیری از اضافه شدن شما به گروه ها توسط دیگران در آن گنجانده نشده است.

whatsapp

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

whatsapp-دانلود نسخه جدید با لینک مستقیم حجم:31mb

دانلود واتساپ بیزینس برای اندروید

آموزش نصب واتساپ بر روی کامپیوتر

دانلود GBWhatsApp.5.90 حجم:35MB (نصب دو واتس اپ بر روی گوشی)

دانلود واتس اپ برای ویندوز و کامپیوتر  (جدید )

 

 

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

روش اول مخصوص کسانی که قبلا واتس اپ را نصب نکرده اند: می خواهیم دو شماره همراه اول بر روی واتساپ اصلی ایرانسل بر واتساپ OG فعال کنیم. ابتدا واتساپ اصلی را نصب کنید و با شماره ایرانسل آنرا فعال کنید. سپس بکاپ بگیرید و واتس اپ را حذف کنید. پوشه /sdcard/WhatsApp را به sdcard/OGWhatsApp تغییر نام بدهید. دوباه واتس اب اصلی را نصب ولی این بار با شماره همراه اول آن را فعال کنید. سپس OGWhatsApp را نصب کنید و با شماره ایرانسل آنرا فعال کنید. نام گذاری پوشه ها مهمترین چیز می باشد و اگر اشتباه انجام شود باید تمامی مراحل از اول تکرار شود. روش دوم مخصوص کسانی که قبلا واتساپ را نصب کرده اند: فرض می کنیم شماره همراه اول الان نصب است و می خواهید ایرانسل را اضافه کنید. از واتس اپ خود بکاپ بگیرید ( اگر پیام های خود لازم دارید) واتس اپ را حذف کنید و مسیر sdcard/WhatsApp را به sdcard/OldWhatsApp تغییر نام بدهید. دوباره واتس اپ اصلی را نصب کنید ولی با شماره ایرانسل آنرا فعال کنید و بکاپ بگیرید و واتس اپ را حذف کنید. پوشه /sdcard/WhatsApp را به sdcard/OGWhatsApp تغییر نام دهید و سپس پوشه /sdcard/OldWhatsApp را به sdcard/WhatsApp تغییر نام دهید. واتس اپ اصلی را نصب و با شماره همراه اول آن را فعال کنید. واتس اپ OG را نصب و با شماره ایرانسل آن را فعال کنید.

15 دیدگاه دربارهٔ «WhatsApp 2.20.210 – دانلود واتس اپ برای اندروید جدید»

  1. سلام یه سوال داشتم من امروز یه پیام اومد توی واتس اپ برام که متاسفانه به طور اتفاقی حواسم نبود پاکش کردم الان میخوام دوباره اون پیام رو برگردونم باید چی کار کنم؟

  2. سلام چرا واتس اپ رو کامپیوترم نمیریزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید

  3. جواد ابراعیمی

    سلام اقا چرا این برنامه و کامپیوتر نصب نمیشه لطفا راهنمایی//////

  4. درود
    آخه چرا واتس اپ نمیشه کانال ساخت؟
    به نظرتون در آینده این امکان بهش اضافه نمیشه؟
    چه جوری بهاشون تماس بگیریم این درخواست رو بدیم؟

    1. علی اشراقی

      درود
      اینو باید از مدیران واتس اپ بپرسید
      برو داخل سایت رسمی واتس اپ بهشون پیام بده
      شاید درخواست شما رو اجرا کردند!!!

  5. درود و خسته نباشید بخاطر به روز رسانی سریع برنامه
    اگه امکانش هست برنامه های مرتبط با واتس اپ و ابزارهای جانبی آن را هم برای دانلود بزارین

  6. درود و خسته نباشید من برنامه transcriber-for-whatsapp را دانلود کردم فوق العاده بود توصیه می کنم شما هم دانلود کنید

  7. حبیب یاوری

    من 6 سال هست که از ای اس دانلود نرم افزار دانلود میکنم
    قالب جدید خیلی خشکل هست
    تو موبایل هم چقدر سریع میاد بالا.. دسترسی به برنامه های موبایل راحت شده

    1. علی اشراقی

      مرسی از لطفتون آقای یاوری عزیز
      بالاخره بخاطر شما هم قالب رو عوض کردیم!!
      البته اگه دیگه ازش ایراد نگیری

  8. دانلود واتساپ اندروید

    ممنونم از سایت عالیتون
    نسخه جی بی واتساپ امنیت واتساپ اصلی را دارد و به دسکتاپ وصل میشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا