saman-1saman-3

saman-4Saman

saman-5saman-2

سامان یکی از بهترین خواننده های سبک پاپ موسیقی ایران در 3 تیر سال 1346 در تبریز به دنیا آمد. اولین مشوقش در موسیقی پدرش بود که خود نوازنده ویلن بود.آموزش موسیقی را نزد استاد حدادی آغاز نمود و استعداد خود در نوازندگی و خوانندگی را در کلاس نشان داد. به طوری که استادش، آقای حدادی به پدر سامان گفت این کودک در آینده یک موزیسین بزرگ و یا یک خواننده بزرگ خواهد شد. سامان حدود 20 سال هست که به حرفه خوانندگی مشغول است. در سنین نوجوانی از سال 1986 تا 1986 در ترکیه در یکی از کاباره های آنکارا به خوانندگی به زبانهای ترکی استانبولی و فارسی مشغول بود. بعد به کانادا مهاجرت کرد و در آنجا آلبوم اولش به نام “الهه عشق” را ضبط نمود و از طرف شرکت پارس ویدئو پخش نمود. بعد به لس‌آنجلس مهاجرت نموده و آلبوم رهائی را ضبط کرده و در سال 1995 از طریق شرکت ترانه منتشر کرد و با ترانه “دنیای با تو بودن” به شهرت رسید. در سال 1997 آلبوم “اگر تو” را منتشر کرد. و در سال 1999 آلبوم “کوچه خاطره” باز از طرف شرکت ترانه وارد بازار شد و فروش بسیار زیادی کرد. آهنگ “شمعدونی” این آلبوم ورد زبان مردم شد و سامان با این آلبوم به شهرت و محبوبیت کم سابقه‌ای در موسیقی دست یافت.

وی برای ادامه کار هنری به دبی مهاجرت نمود و اولین خواننده ای از ایران بود که موسیقی ایرانی را به کاباره های دبی آورد. در سال 2002 آلبوم “سازش” را از طریق شرکت آونگ وارد بازار کرد. در سال 2004 از طریق شرکت نوا مدیا آلبوم “فراموشم نکن” را وارد بازار کرد. در سال 2006 آلبوم قسم را از طریق شرکت آونگ وارد بازار کرد و آهنگ “مکه” در این آلبوم بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.و در سال 2009 نیز آلبوم “بازم کمه” را همزمان با افتتاح سایت رسمیش به صورت رایگان و از طریق سایت با عشق فراوان تقدیم مردم هنر دوست ایران کرد. سامان علاوه بر خوانندگی در آهنگسازی و تنظیم آهنگ و هم در نوازندگی پیانو تبحر دارد. سامان بیشتر آهنگ ساز است تا خواننده . و چندین سال است که آلبوم جدید ارائه نداده. و بیشتر به کار آهنگ سازی مشغول است. آهنگ زیبای شمعدونی ها یکی از بهترین کارهای سامان است. سامان تا کنون 10 آلبوم رنگارنگ به نام آلبوم بازم کمه،آلبوم پشیمون، آلبوم الهه عشق، رهایی, اگه تو, کوچه خاطرها, سازش, فراموشم نکن، قسم و آلبوم پری را ارائه داده است. وب سایت ای اس دانلود جهت حمایت از موسیقی ایران و زبان فارسی دانلود کامل آلبوم های سامان را برای شما بر روی سایت قرار داده است.

آلبوم فراموشم نکن-دانلود با لینک مستقیم

آلبوم رهایی-دانلود با لینک مستقیم

آلبوم کوچه خاطره-دانلود با لینک مستقیم

آلبو اگه تو-دانلود با لینک مستقیم

آلبوم سازش-دانلود با لینک مستقیم

آلبوم قسم-دانلود با لینک مستقیم

دیگر آلبوم های سامان تا چند روز دیگه آماده می شود.

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

4 دیدگاه دربارهٔ «دانلود کامل آلبوم های سامان»

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون.میخواستم اگه میشه اهنگ منم حال تورو دارم ازسامان روبگین از کدوم البومشه.اگه لطف کنیدوبه ایمیلم بفرستین یک دنیا ممنون میشم.

  2. اجرای مراسمی شاد و به یادماندنی با هنرمندی سامان لس انجلسی در عروسیها و مهمانیهای شما – این بار سامان لس آنجلسی مراسم شما را با صدای گرمش شاد میکند- ساعت تماس برای رزرو وقت 9 صبح الی 9 شب – 09123951032 – – به دلیل برخی از مسایل پوششی از گذاشتن تمامی کلیپها در کانال آپارات معذوریم – کانال آپارات ما:

  3. ممنون بابت این فایلهای زی‌‌$پ.. کلی روزای خوب و رفیقعای خوب با این آهنگ داشتیم که حالا باید فقط خاطره هاشو مرور کرد. راستش هیچ وقت فکرنمیکردم تموم شه و بدتر از اون این روزای بد و بدون شوروحال جایگزینش بشه حالا از از اون دوستان که از٧صبح تا بامداد که زندگی و کیف میکردیم خبری دارم و نه اونها از هم خبر دارن. زمونه و فاصله همه چیزارو گند میزنه بهش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا