EasyRecovery profesinal - دانلود قوی ترین نرم افزار بازیابی اطلاعات+ فیلم آموزش کرک

EasyRecovery Enterprise/profesinal 11.1.0.0 crack-دانلود قوی ترین نرم افزار بازیابی اطلاعات

Ontrack EasyRecovery Professional / Technician 13.0.0 یک نرم افزار قدرتمند و معروف برای حل مشکل بازیابی اطلاعات است. این نرم افزار ریکاوری محصول شرکت Ontrack EasyRecovery است. این نرم افزار قدیمی و معروف که اکثر با اسم و کارکرد آن آشنا هستند. قادر به بازیابی اطلاعات و فایل های پاک شده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید فایل های پاک شده را بر اساس فرمت فایل, نوع پارتیشن و .. بازیابی کنید. نسخه پیشرفته این نرم افزار برای شرکت های که نیاز به حفظ اطلاعات خود دارند. ارائه شده است. اما نسخه خانگی آن تقریبا اکثر نیازهای شما را در زمینه بازیابی اطلاعات پاسخ می دهد. مکث کردن جریان بازیابی و ادامه آن در زمان دیگر, رفع خطای هارد دیسک, تعمیر فایل های آسیب دیده و بازیابی انواع فیلم , عکس , موزیک از دیگر قابلیت های این نرم افزار هستند.

از آنجا که کرک و فعال سازی این نرم افزار کمی مشکل است به درخواست شما کاربران فیلم آموزش فعال سازی و کرک این برنامه رو تهیه و بر روی سایت قرار داده ایم.

دانلود EasyRecovery Enterprise/profesinal 

Save

profesinal-دانلود با لینک مستقیم حجم:55mb

Technician-دانلود با لینک مستقیم حجم:85mb

 

 

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

4 دیدگاه دربارهٔ «Ontrack EasyRecovery Professional / Technician 13.0.0 – دانلود قوی ترین نرم افزار بازیابی اطلاعات+ فیلم آموزش کرک»

  1. من وقتی روی لینک تو نرم افزار می زنم. هیچ پنجره ای باز نمی شه. لطفا کد لینک را به ایمیلم ارسال کنید تا کارم راحت تر بشه. ممنون

  2. عااااااااااااااااااااااشقتونم
    کل فایلام برگشت
    دمتون گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا