دانلود Steganos Privacy Suite - نرم افزار قفل گذاری امنیتی برای کامپیوتر

نسخه جدید Steganos Privacy Suite + crack + گاو صندوق کامپیوتر

Steganos Privacy Suite + crack

Steganos Privacy Suite بر اساس ادعای شرکت سازنده اش قویترین نرم افزار رمزگذاری و قفل گذاری بر روی اطلاعات کامپیوتر است. اگر اطلاعات حساس و مفید بر روی کامپیوتر دارید. و نگران امنیت آنها می باشید. می توانید با برنامه از امن بودن اطلاعات سیستم خود مطئمئ باشید. و فایل های حساس و ضروری را با آن قفل گذاری و مخفی کنید. تا دیگر نگرانی بابت هک شدن و سرقت اطلاعات وجود نداشته باشد. این نرم افزار از روش های رمزگذاری شده و steganography  برای مخفی سازی اطلاعات کامپیوتر استفاده می کند. و دیسکت مجازی جهت ذخیره اطلاعات شما با سرعت یک گیگ در ثانیه ایجاد می کند. این نرم افزار قادر به مخفی سازی و رمزگذاری بر روی تمامی اطلاعات مثل فیلم, عکس, موزیک, متن,  و داده ها می باشد. و از قابلیت افزودن شدن به مرورگرها برای ذخیره اطلاعات کاربری را داراست. نسخه جدید و کرک شده این برنامه را از سایت ای اس دانلود دریافت نمائید.

SteganosPrivacySuite

ابزارهای امنیتی این برنامه شامل:

Safe: این برنامه در واقع همان برنامه‌ی Steganos Safe می‌باشد که به صورت مستقل نیز وجود دارد. روش کار این برنامه نیز مانند نرم‌افزار TrueCrypt است که به صورت یک گاوصندوق الکترونیکی عمل کرده و یک درایو مجازی کدگذاری شده را برای نگه‌داری از اطلاعات شما می‌سازد. و تنها راه دسترسی به این اطلاعات دریافت رمز عبوری است که شما به آن می‌دهید.

Portable Safe: این برنامه هم کار برنامه‌‌ی Safe را برای دیسک‌های فشرده یا حافظه‌های همراه انجام می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید بخشی از دیسک یا حافظه‌ی فلش خود را یا همه‌ی فضای آن‌ها را به شکل کدگذاری‌شده دربیاورید.

Crypt & Hide: با استفاده از این ابزار می‌توانید هر کدام از فایل‌ها یا فولدرهای خود را به شکل کاملا امن رمزگذاری کنید.

Password Manager: همان‌طور که از نام این ابزار پیداست یک برنامه‌ی مدیریت نام کاربری و پسوردها می‌باشد و همچنین قابلیت افزوده شدن به مرورگرها برای ذخیره و واردکردن خودکار پسوردها را نیز داراست.

Private Favorites: ابزاری برای ذخیره از آدرس سایت‌ها و وبلاگ‌های اینترنتی با جزئیتات کامل و نهایتا محافظت از آن‌ها

E-Mail Encryption: با استفاده از این ابزار می‌توانید فایل‌های خود را به صورت کدگذاری شده ارسال کنید. (گیرنده فقط با داشتن این برنامه می‌تواند فایل را ببیند!)

TraceDestructor: نرم‌افزاری قدرتمند برای حذف ردپای شما در محیط وب برای عدم استفاده توسط هکرها. (پس از انتخاب گزینه‌های مورد نظر با هر بار کلیک روی آیکون One-Click-Erase تمامی آن ردپاها پاک می‌شوند.)

Shredder: ابزاری برای حذف فایل‌ها بدون امکان بازیابی آن‌ها

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:57mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا