Learn Languages.Rosetta Stone- Mod Unlocked - اپلیکیشن آموزش 24 زبان زنده دنیا

قویترین اپلیکیشن آموزش زبان – به 24 زبان زنده جهان از جمله زبان فارسی

نسخه فول، پرمیوم و آنلاک شده – Learn Languages.Rosetta Stone 5.7.1 Full-Mod Unlocked

برای تبلت و گوشی های اندرویدی – نسخه جدید

Learn Languages Rosetta Stone

Learn Languages: Rosetta Stone  جدیدترین نسخه از اپلیکیشن قدرتمند آموزش 24 زبان زنده جهان بر روی موبایل و تبلت می باشد. این اپلیکیشن توسط شرکت آمریکایی رزتا استون تهیه شده است. اگر وقت رفتن به کلاس یادگیری زبان را ندارید. از اپلیکیشن آموزش زبان رزتا استون استفاده کنید. نسخه اندرویدی Rosetta Stone  مشابه نسخه کامپیوتری آن به 24 زبان زنده جهان از جمله انگلیسی, فرانسوی, اسپانیایی, آلمانی, ایتالیایی,فارسی و … همراه با تصویر و تست آموزش می دهد.


“Learn Languages: Rosetta Stone”، اپلیکیشنی مناسب برای آموزش زبان است. شما از طریق این اپلیکیشن امکان یادگیری ۲۴ زبان زنده دنیا را دارید. این اپلیکیشن از شیوه‌های نوینی برای آموزش زبان دوم به شما استفاده می‌کند، و انگیزه شما را برای یادگیری زبان دوم بالا می‌برد.در این اپلیکیشن تکنیک‌های زیادی برای آموزش تصویری و صوتی برای آموزش زبان استفاده می‌شود، چرا که آموزش صوتی و تصویری تا حد زیادی فراگیری زبان را آسان می‌کنند.شما در این اپلیکیشن امکان یادگیری ۲۴ زبان زنده دنیا ( انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، فارسی و غیره) را به صورت گام به گام دارید.

شیوه آموزش زبان در این اپلیکیشن به صورت درس به درس است. در هر درس خواندن، نوشتن، گوش دادن و یادگیری کلمات جدید گنجانده شده است. در پایان هر درس از شما امتحان گرفته می‌شود که میزان یادگیری شما سنجیده شود. درس اول هر زبان در این اپلیکیشن کاملا رایگان است و پس از آن اگر شما از متون آموزشی این اپلیکیشن برای یادگیری زبان خوشتان آمد می‌توانید نسبت به خرید سایر درس‌ها اقدام کنید. احتمالا شما با گذراندن یک درس از زبان مورد علاقه خود، از روش آموزشی این اپلیکیشن خوشتان می‌آید و استفاده از آن را ادامه می‌دهید.

Save

دانلود نسخه آنلاک شده برنامه با لینک مستقیم حجم:75mb

دانلود نسخه آنلاک شده برنامه با لینک مستقیم حجم:61mb

اتصال به اینترنت نیاز هست. و برای راه اندازی اولیه داخل برنامه ثبت نام کنید.

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی