دانلود Rush Rally 3 - بازی ماشین سواری محبوب راش رالی 3 اندروید

دانلود Rush Rally 3  - بازی ماشین سواری محبوب راش رالی 3 اندروید

 Rush Rally 3 یکی از محبوبترین و هیجان انگیزترین شبیه ساز های رالی برای اندروید می باشد که در سبک بازی مسابقه ای از استودیوی بازیسازی Brownmonster.co.uk می باشد و در گوگل پلی منتشر شده است. در این بازی فوق العاده شما همانند سری یک و دو باید در شرایط آب و هوایی مختلف مثل برف و باران, شب و روز با قدرت برانید و مسیرهای مختلف را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. با پشت سر گذشتن مراحل مختلف و بدست آوردن پول, قفل گاراژ پر از ماشین را باز کنید. ماشین مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. ماشین خود را ارتقا دهید و یا مطابق سلیقه ی خود سفارشی کنید. وارد مسابقات هیجان انگیز رالی شده و همانند دنیای واقعی در انواع مسیرهای خاکی، آسفالت و شنی و غیره باید به رقابت بپردازید.

 بازی Rush Rally 3 به عنوان یکی از برترین و پر طرفدارترین شبیه ساز های رالی در سیستم عامل اندروید شناخته میشود و دارای گرافیک بسیار بالای کنسولی و سرعت فریم 60FPS می باشد. باید بدانید مسابقات بازی در طول شب و روز و شرایط آب و هوایی مختلف رخ میدهد. بازی دارای 72 مرحله منحصربفرد و چالش برانگیز است که در بیش از 7 کشور و در جاده های مختلف از جمله خاکی , آسفالت , شنی و غیره انجام می پذیرد و در کنار تمامی این ویژگی ها میتواند با بهترین عناوین شبیه ساز رالی رقابت کند. جالب است بدانید شما با اتصال به اکانت های گوگل پلی و یا فیسبوک خود میتوانید وارد رقابتی هیجا انگیز با دوستان خود شوید و یا حتی میتوانید برترین بازیکنان جهان را به مبارزه با خود دعوت کنید.

بازی با داشتن گیم پلی شبیه سازی شده مهارت های شما را با چالش رو به رو خواهد کرد. پس به موقع از ترمز , گاز و دریفت استفاده کنید. کنترل های بازی بسیار بهینه و ساده ساخته شده اند و شما را با مشکل خاصی مواجه نخواهند کرد و اگر کمی در بازی پیشروی داشته باشید به کنترل های بازی عادت خواهید کرد. لازم به ذکر است که بازی پیشرو از کنترلر فیزیکی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این بازی رقیب سرسختی برای بازی آسفالت 9 به شمار می رود.

دانلود فایل نصبی اصلی با لینک مستقیم حجم:109mb

دانلود فایل نصبی مود با لینک مستقیم حجم:111mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی