photo motorcycle

 photo motorcycle

اختراع موتور از مهمترین دستاوردهای بشر در اروپایی غربی بود. اختراعی زندگی بشریت را دگرگون کرد موتورسیکلت هم نمونه ای از این شکوفایی علمی اروپا بود وسیله ای دوچرخ و بسیار قوی که قادر است چندین نفر را حمل کند اما موتورسیکلت ها هم به مرور زمان دچار تحول شده اند. در قرن 21 شاهد انواع موتور پیشرفته هستیم که دارای قدرت و جذابیت های بسیار بالایی هستند از جمله شرکت های مطرح تولید موتور سیکلت در دنیا: یاماها,هارلی دیویدسون,

خلاصه ای بر تاریخچه موتورسیکلت About.com

گاتلیب دایملر اولین موتورسیکلت واقعی را در 1885 ساخت.

سیلوستر هاوارد راپر آمریکایی یک موتورسیکلت موتور بخار با سوخت زغال سنگ را در 1867 ساخت. و این در واقع اولین موتورسیکلت بشمار می آید صرفنظر از موتور بخار آن. همچنین هاوارد راپر یک اتوموبیل با موتور بخار را ساخت.

گاتلیب دایملر و اولین موتورسیکلت با موتور بنزینی

گاتلیب دایملر آلمانی اولین موتورسیکلت با موتور بنزینی را در 1885 ساخت، که در واقع یک موتور متصل به یک دوچرخه چوبی بود. و این لحظه در تاریخ به عنوان لحظه تلفیق موتور بنزینی و دوچرخه مدرن ثبت شد.

گاتلیب دایملر از موتور تولید شده توسط مهندس نیکولاس اتو استفاده نمود. اتو اولین موتور چهار زمانه احتراق داخلی را در 1876 ساخت. هنگامی که ساخت موتور تمام شد آنرا “Otto Cycle Engine” نامید، دایملر (کارمند سابق اتو) این موتور را بروی یک موتورسیکلت نصب کرد.

موتور Harley Davidson (هارلی دیویدسون)

بسیاری از مخترعان قرن 19 که در زمینه موتورسیکلت فعالیت می کردند اغلب به زمینه های دیگر گرویدند. دایملر و راپر، برای مثال هر دو به ساخت اتوموبیل پرداختند.
با این حال مخترعینی مانند ویلیام هارلی و برادران دیویدسون همچنان به تولید و ساخت موتورسیکلت مشغول بودند و رغبای تجاری آنها شرکتهای تازه کاری مانند اکسلسیور، اندیان، پیرسه، مرکل، اسچیکل، و تور بودند.
در سال 1903، ویلیام هرلی و دوستانش والتر دیویدسون کمپانی هارلی دیویدسون را تاسیس کردند.
دوچرخه ای که یک موتور با کیفیت داشت، توانست خود را در مسابقات به اثبات برساند، در عین حال کمپانی نقشه تولید آنرا به عنوان وسیله نقلیه داشت. اولین فروش رسمی موتور هارلی دیویدسون توسط تاجری به نام  C. H. Lange  در شیکاگو انجام شد.

 در این رابطه برای علاقمندان به عکس موتور بیش از 20 عکس جدید از انواع موتورسیکلت با کیفیت HD برای شما ارائه کردیم امیدواریم که دانلود این تصاویر مورد رضایت شما قرار بگیرد.

 

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:15mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود عکس موتور hd»

  1. تمامی عکس ها که لوگو داره ! مردم و سرکار گزاشتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کارتون واقعا مزخرفه !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی