Microsoft PowerPoint v16.0.7531.1011 - دانلود نرم افزار پاورپوینت 2016 برای اندروید

دانلود نسخه رسمی Microsoft PowerPoint 2016 برای اندروید

Microsoft PowerPoint 2016

پاورپوینت یکی از سه برنامه پرکاربرد مجموعه مایکرسافت آفیس است. که برای ساخت اسلاید و پروژه های درسی و دانشجویی وهمچنین آموزشی به کار می رود. برنامه ای که تا قبل از ظهور سیستم عامل اندروید مختص به ویندوز بود. اما با ظهور اندروید و محبوبیت روز افزون آن این برنامه به گوشی های موبایل نیز راه پیدا کرده است . حالا با داشتن آخرین ورژن اپلیکیشن Microsoft PowerPoint 2016 بر روی موبایل یا تبلت خود به راحتی می توان اسلایدهای درسی  و مورد نظر خودرا ایجاد کرد. و آنها را با فرمت pptx و ppt ذخیره کرد. این اپلیکیشن تمامی امکانات نسخه کامپیوتر پاورپوینت را در خود جای داده است. این اپلیکیشن دارای قابلیت افزودن متن,عکس, افکت, جدول, shapes و .. به اسلاید ها می باشد. به راحتی تایپ کنید. و با سرعت بالا اسلاید بسازید.  و از اشکال انیمیشن, چارت ونمودار نیز در ساخت اسلاید به کار ببرید.

تصاویر پاورپوینت جدید اندروید

Save

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:56mb

Microsoft Office Mobile-دانلود با لینک مستقیم حجم:28mb

 

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

1 – برای استفاده ی بدون مشکل و عالی از برنامه Microsoft Word Preview تبلت شما باید دارای صفحه نمایش ۷ اینچی و بالاتر باشید.

2 – این برنامه تنها برروی تبلت های با اندروید بالای ۴.۴ (کیت کت) نصب می شود و اگر تبلت شما دارای اندروید کمتر از ۴.۴ است به هیچ وجه دانلود نکنید.

3- برای اجرا و استفاده ی بدون مشکل از نرم افزارهای این پکیج باید حداقل رم ۱ گیگابایت خالی داشته باشید. منظور از رم ، رم سخت افزاری هست که با پارامترهای ۵۱۲ و … در کامپیوتر شناخته می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی