Offline Explorer Enterprise 6.8

گاهی اوقات مطالب یک سایت برای ما خیلی مفید هستند. و امکان مشاهد همه مطالب به علت وقت کم یا … وجود ندارد. در این شرایط دوست داریم که آن سایت را به صورت کامل دانلود کنیم و بعد به صورت آفلاین و با سرعت بالا آن را مشاهد کنیم. یا در جاهای دیگر مثل مسافرت و …. آن را مطالعه کنیم. در چنین موارد به یک نرم افزار نیاز داریم تا کل سایت را برای ما دانلود و صفحات آن را ذخیره کنید. و ما بتوانیم بعد در وقت دلخواه آن را به صورت آفلاین و بدون استفاده از اینترنت مشاهده کنیم. بهترین نرم افزار جهت دانلود کامل سایت Offline Explorer Enterprise 6.8.4058 است. این نرم افزار قادر است تا تمامی سایت های Http و FTP و سایت های دارای محتوای فلش, فایل pdf,  و سایت های اسکریپت و VBScript را برای شما به صورت کامل ذخیره کند. حتی آخرین صفحات و صفحات داخلی را نیز ذخیره نماید. این نرم افزار ضمن دانلود و ذخیره کامل سایت شما یک نسخه اجرایی و CD Autorun از آن برای شما می سازد.و پس از دانلود کامل سایت می توانید آن را با تمامی مرورگر ها مثل موزیلا فایرفاکس, اینترنت اکسپلورر, اپرا و گوگل کروم مشاهد نمائید.  و قابلیت زمان بندی دانلود و دانلود نکردن فایل های که قبلا دانلود شدن را دارد. نسخه جدید این نرم افزار از سایت ای اس دانلود قابل دریافت است.

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:15mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

ابتدا برنامه را نصب کنید.و سپس آنتی ویروس را غیرفعال کنید و فایل  Patch را در محل نصب نرم افزار کپی و اجرا و اعمال کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از سریالی که از فایل Keygen میگیرید آن را رجیستر کنید.
فایل Patch و Keygen کاملا سالم هستند و گیردادن و اشکال آنتی ویروسها به آنها بی مورد است.  جدی نگیرید.

فیلم آموزش کار با نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

راهنمای فارسی ساز نرم افزار :
راهنمای استفاده:
ابتدا فایل زیر را که کمتر از 97 کیلوبایت است را دریافت کنید (oe_fa.int)
http://revayateparvaz.persiangig.com/Farsi%20Language/oe_fa.int
سپس فایل دریافتی را در پوشه نصب برنامه قرار دهید
برنامه را اجرا کنید در سربرگ View گزینه Languages را روی (فارسی)Farsi قرار دهید.

کسانیکه که با فونت مشکلدارن در ویندوز 7 مسیر زیر رو برن:
start—>control panel—>change keyboard or other input method—>administrative—>chage system locale…—>zabanesh ro persian konid

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی