Kaspersky Anti-Virus 2014 Final

همزمان با فرا رسیدن سال 2014 میلادی شرکت های بزرگ جهان از جدیدترین محصولات خود رونمایی می کنند. لابراتور kaspersky هم در اواخر سال 2013 میلادی از محصولات جدید خود به نام Kaspersky Anti-Virus 2014 14.0.0.4651 Final و Kaspersky Internet Security 2014 v14004651 Final رونمایی کرده است. محصول جدید شرکت کسپراسکای تغیرات جدید داشته است. و محیط کاربری آن جذاب تر شده است. کسپراسکای یکی از بزرگترین شرکت های امنیتی جهان است. که سالهاست در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس کار می کند. بیشتر افراد شرکت kaspersky را با دو محصول قدرتمند این شرکت یعنی Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security می شناسند. میلیون ها سیستم کامپیوتری در سراسر جهان از این آنتی ویروس استفاده می کنند. که خود نشانه محبوبیت و رضایتمندی از آن است. کسانی که بیشتر با اینترنت  سرو کار دارند باید از نسخه Kaspersky Internet Security استفاده کنند. آنتی ویروس کسپراسکای به خاطر داشتن موتورهای ویروس یابی قدرتمند و بهرگیری از آخرین تکنولوژی و در عین حال روسی بودن می تواند یک ضد ویروس قدرتمند برای کامیپوتر شما باشد. کسپراسکای مشابه nod 32 قابلیت آپدیت به صورت آفلاین را دارد. شما می توانید هر دو هفته یک بار با مراجعه به سایت ای اس دانلود آخرین آپدیت آفلاین کسپراسکای را دانلود کند. و آنتی ویروس خود را به روز نگه دارید.

آنتی ویروس کسپراسکای برای سیستم های با قطعات پایین مناسب نیست و توصیه می شود که از آنتی ویروس نود 32 استفاده کنند. کسپراسکای بیشتر برای کامپیوتر های با قطعات بالا و سرورها مناسب می باشد. آنتی ویروس کسپراسکای دارای یک دیسکت نجات نیز است. که در مواقع از کار افتادن ویندوز توسط ویروس ها می توان با آن کامیپوتر را ویروس کشی کرد و ویندوز را نجات داد. تا دیگر نیاز به تعویض ویندوزنداشته باشید.

ی کرده و ویندوز را نجات داد. کسپراسکای هر نوع تغییر در سیستم را شناسایی می کند و در صورت نیاز امنیتی از آن محافظت می کند. آنتی ویروس کسپراسکای دارای سیستم دفاعی پیش فعال با امکان ثبت وقایع و بازگردانی است. و توانایی کنترل نرم افزارهای  Outlook Express و TheBat را دارد.

کسانی که اهل گیم هستند می توانند از قابلیت Gamer Mode برای افزایش سرعت بازی ( غیر فعال نمودن اسکن های اتوماتیک ) استفاده کنند. کسپراسکای قابلیت شناسایی نرم افزارهای مخرب و بدافزار ها را داراست.

سیستم مناسب برای نصب کسپراسکای:

  • CPU: Intel Atom 1.6 GHz
  • RAM:  1 GB DDR2
  • Hard Disk: 160 GB
  • Video Card: Intel GMA950
  • Screen: 10.1 inch, 1024×600 widescreen
  • Operating System: Microsoft Windows XP Home Edition

download-دانلود با لینک مستقیم+راهنمای فعال سازی

حجم:225mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا