raad

دانلود فول آلبوم راد با لینک مستقیم- دانلود آهنگ های راد- آهنگ مسافر- آلبوم به یادم باش- پونه

 raad

راد یکی از بهترین خواننده های ایرانی است که خیلی کم می خواند و برای اکثر مردم ناشناخته است. اما خیلی ها آهنگ مسافر او را گوش کردند. در صورتی که نمی دانند این آهنگ از راد هست. غم خاصی در صدای راد هست. خیلی با احساس و غمگین می خواند. اکثر آهنگ های راد توسط ایرج جنتی عطایی ساخته شده. وب سایت ای اس دانلود آلبوم های به یادم باش, پونه از راد را برای شما آماده کرده است. که با لینک مستقیم قابل دانلود است.

 

آلبوم به یادم باش: آلبوم پونه
 مسافر
به یادم باش
من از سفر میام
پاییز
ساده بودم
سهم من
چگونه
پونه
شمال
چشم سیاه
ای عشق من
جوانه
باغ گل های رنگی

آلبوم به یادم باش-دانلود با لینک مستقیم حجم:7mb

آلبوم پونه-دانلود با لینک مستقیم حجم:7mb

 

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

7 دیدگاه دربارهٔ «دانلود فول آلبوم راد»

  1. بسیار عالی بود دمت گرم که یادی از راد کردی که در رسانه نا اشنا نیست ولی صدای او بسیار زیباست منتظر اهنگ های زیبای دیگری از خواننده های بی نام بگذاری .

  2. باسلام وخسته نباشید
    خدا وکیلی با صدای راد خیلی حال کردم فقط اگه بتونید کیفیت بالاشو بذارید عالیه

  3. من آهنگ مترسک پوشالی آقای راد را کاملا اتفاقی و در موبایل یکی از دوستانم شنیدم. اولین چیزی که به ذهنم متبادر شد، شباهت ( و نه همانندی) صدای و سبک این آهنگ ایشان با خواننده جاودانه صدای ایران، ستار عزیز بود.
    صدای ایشان شبیه صدای ستار است . همان طعم را دارد. اما متفاوت هست. مثل تفاوت طعم دو شوکولات متفاوت ( نه مثل صدای بعضی خوانندگان داخلی که مثل کپی چینی کالاهای اصلی هست). هم میشود تفاوت را فهمید و هم تشابه. هم در سبک و هم صوت. من یه شخصه از آهنگ ایشان بسیار لذت بردم. اما برای من وقتی جالبتر شد که نام ایشان را در گوگل جستجو کردم. وقتی تصویر ایشان را دیدم، بار دیگر شکّه شدم. شباهت ایشان با تصویر میانسالی عارف، اسطوره موسیقی ایرانی ،غیر قابل انکار هست. انگار خداوند حسن جمال و صدای زیبای ستار به ایشان عطا کرده. به شخصه به ایشان از صمیم قلب تبریک میگویم.

  4. راد 6 تک ترانه هم دارد
    1 منو به خاطرت بیار
    2میبوسمت
    3مادر
    4مزرعه
    5بالباس شخصی ها
    6خواب مترسک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی