Wolves vs Grizzly Bears-National Geographic WILD

Wolves vs Grizzly Bears-National Geographic WILD

شبکه نشنال جئوگرافیک یکی از بهترین شبکه ها و برنامه های مستند حیوانات و حیات وحش کره زمین است. که همیشه برنامه های جذابی از حیات وحش و راز بقا پخش می کند. فیلم های مستند زیادی از این شبکه بر روی اینترنت موجود است. در برنامه های مستند توجه چندانی به گرگ ها نشده و بیشتر حول محور شیرها بوده است. اما در این پست یک فیلم مستند جدید از نبرد گرگ و خرس ها در مناطق قطبی با حیوانات دیگر و شکار حیوانات توسط این موجودات درنده برای شما آماده کردیم. این مستند در طی چهار فصل سال تهیه شده و زندگی حیوانات در مناطق برفی را به تصویر می کشد. آنچه در این فیلم خواهی دید صحنه های از زندگی وحشی این حیوانات. و خواهی دید که گرسنگی گرگ ها را به فکر حمله به خرس ها می اندازد. تنازع برای بقاع حیوانات را مجبور می کند تا همنوعان خود را تحت هر شرایطی شکار کند. این فیلم باکیفیت بالایی برخوردار است. و محصول سال 2014 کانال نشنال جئوگرافیک است.

 

تصاویری از صحنه های این فیلم:

Wolves vs Grizzly Bears-National Geographic WILD (2)

Wolves vs Grizzly Bears-National Geographic WILD (3)

part1-دانلود با لینک مستقیم حجم:130mb

part2-دانلود با لینک مستقیم حجم:130mb

part2-دانلود با لینک مستقیم حجم:72mb

مدت فیلم :46 دقیقه-با کیفیتhd

به خاطر دانلود راحت تر فیلم آن را به 3part تقسیم کردیم. پس باید هر سه قسمت را دانلود کنید. تا بتوانید آن را مشاهده کنید.

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود فیلم مستند خرس ها و گرگ ها-محصولی از نشنال جئوگرافیک»

  1. سلام…خیییلی ممنون از سایت بسیار خوبتون و لینک دانلود سریع و راحت.و مستند گرگ ها…من گرگ این حیوان باشکوه رو خیلی دوست دارم.ممنون که از گرگ ها مستند برای دانلود گذاشتید.بسیار سپاس گذارم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی