دانلود ویندوز 10 نسخه Microsoft Windows 10

Microsoft Windows 10 X64 Pro 20H2 Build 19042.844 en-US FEB 2021 جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوز 10 می باشد که دیروز یا زود باید تمامی کاربران ویندوز به این نسخه مهاجرت کنند. چرا که ویندوز 7 دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی شود. ویندوز 8 هم گزینه مناسبی برای مهاجرت از نسخه های از کار افتاده ویندوز 7 یا XP نیست. ویندوز 10 تا کنون نسخه های مختلفی از آن ارائه شده از جمله ویندوز Windows 10 LTSC Enterprise و Windows 10 AIO که همین تنوع باعث شده تا کاربران دائما سئوال کنند که بهترین نسخه ویندوز 10 چیست؟ ویندوز 10 قابلیت ها ویژگی های پیشرفته ای دارد. چه به لحاظ سرعت و چه امکانات نسبت به نسخه های کاملا دگرگون شده.و از جدیدترین تغییرات آن به نسخه متفاوت از مرورگر Edge اشاره کرد.

Windows 10

مایکروسافت اعلام کرد که این آخرین نسخه ویندوز خواهد بود و همین نسخه دائما آپدیت می شود و دیگر نسخه ای به نام ویندوز 11 یا ویندوز 12 ارائه نخواهد شد. چرا که تغییرات مکرر ویندوز باعث سردرگمی شرکت های تکنولوژی برای مطابقت دادن محصولات خود با نسخه جدید ویندوز می شد. برای مثال پرینتر های که 8 سال پیش تولید شده اند. ممکن است درایور آنها با ویندوز 10 سازگاری نداشته باشد و همین مشکل باعث می شد که شرکت سازنده پرینتر مثلا HP مجبور شود تا درایو فلان مدل پرینتر را برای همخوانی با نسخه جدید ویندوز 10 ارائه کنند. مایکروسافت برای حل این معضل تصمیم گرفته تا برای همیشه بر روی همین نسخه از ویندوز کار کند. و به جای تغییر هسته آن سعی در به روز رسانی و رفع مشکلات امنیتی و افزودن قابلیت های جدید مطابق با تکنولوژی روز باشد. شما می توانید جهت دانلود ویندوز 10 جدیدترین نسخه آن همیشه به وب سایت ای اس دانلود مراجعه کنید.

ویژگی های ویندوز 10 :

Cortana نسخه دستیار دیجیتال مایکروسافت است. این دستیار یادآوری ها را تنظیم می کند، آن ها را به شما گوشزد می کند و به شما در نوشتن پیام های متنی و ایمیل کمک می کند – همچنین این دستیار از مقدار کمی حس شوخ طبعی برخوردار است.

Windows Hello یک سیستم امنیتی بیومتریک است که از تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشتتان برای ورود به ویندوز ۱۰ و تأیید صحت خرید از فروشگاه های مجازی استفاده می کند. برخی از برنامه ها برای امنیت خودشان از Windows Hello استفاده می کنند.

Virtual Desktop به شما امکان می دهد در کامپیوترتان چندین دسکتاپ ایجاد کنید و می توانید با کلیک یک دکمه بین آنها جابجا شوید. می توانید پنجره ها را بین دسکتاپ ها جابجا کنید و به راحتی چندین پروژه در حال انجام را پیگیری کنید.

Windows Ink برنامه های سازگار زیادی را نشان می دهد که به شما امکان ویرایش، حاشیه نویسی و خط خطی کردن با یک قلم دیجیتال را می دهد. در این برنامه ها یادداشت برداری بسیار آسان است و حتی می توانید با استفاده از قلم آثار هنری بسازید.

Edge مرورگر وب مایکروسافت و جایگزینی برای مرورگر قدیمی Internet Explorer است. این مرورگر برای کاربران مدرن اینترنت طراحی شده است. با عملکرد e-reader، برنامه های افزودنی جدید و به روزرسانی های مداوم که همیشه وجود دارد، هیچ چیزی سد راهتان نمی شود.

Windows Defender نرم افزاری است که از رایانه شما در برابر ویروس ها و بدافزارها محافظت می کند. این کار به صورت تمام وقت انجام می شود و به شما اطلاع می دهد که آیا عملیات مشکوکی در حال وقوع است یا در حال انجام کار خطرناکی هستید. همچنین این برنامه به روزرسانی های مداوم را دریافت می کند و آن ها را بررسی می کند تا از امن بودن و همچنین امکان استفاده آنها اطمینان حاصل کند.

Windows Mixed Reality گامی در جهت رسیدن به واقعیت مجازی است. برای بهره گیری از این قابلیت ویندوز ۱۰ نرم افزاری های خاصی را نیاز دارید، البته سخت افزارهای داخلی مختلفی هم به طور جداگانه فروخته می شوند. در عکس زیر لیستی از سخت افزار های مورد نیاز برای استفاده از ویژگی قابلیت مجازی در ویندوز ۱۰ آورده شده است.

تفاوت نسخه X86 و X64 ویندوز 10 در چیست؟

برای پردازنده قدیمی از نسخه های 32 بیتی استفاده کنید و اگر پردازنده سیستم شما جدید هست از نسخه 64 بیتی استفاده کنید. سیستم هایی که بعد از سال 2008 ساخته شده اند از پردازنده 64 بیتی پشتیبانی می کنند

بهترین نسخه ویندوز 10 ؟

برای کاربران ایرانی نسخه حرفه ای ویندوز 10 یا همان ( win 10 pro) بهترین نسخه می باشد.

مشاغل کوچک از کدام نسخه ویندوز استفاده کنند؟

Windows 10 Pro

برای استفاده از Windows 10 Enterprise چکار باید کرد؟

ابتدا باید Windows 10 Pro را خریداری کنند، سپس هزینه مجوز برای ارتقاء به Enterprise را بپردازند

بهترین نسخه ویندوز 10 برای مشاغل و سازمان های بزرگ؟

Windows 10 Enterprise

دانش آموزان و معلمان از کدام نسخه ویندوز استفاده کنند؟

Windows 10 Education

نسخه پرو آپدیت فوریه 2021 – Windows 10 X64 Pro 20H2 en-US FEB 2021 {Gen2}

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم حجم:2BG

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم حجم:2BG

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم حجم:2GB

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم حجم:360MB

 

Microsoft Windows 10 Business Editions Version 2004 Updated August 2020 Build 19041.450 MSDN x86

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم حجم:1.27BG

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم حجم:1.27BG

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم حجم:744MB

 

Microsoft Windows 10 Business Editions Version 2004 Updated August 2020 Build 19041.450 MSDN x64

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم حجم:1.37BG

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم حجم:1.37BG

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم حجم:1.37BG

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم حجم:630MB

دانلود فعال سازی ویندوز

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی