دانلود فول آلبوم امید

دانلود فول آلبوم امید- گلچین بهترین آهنگ های امید – آهنگ جدید امید – دانلود آهنگ های امید

دانلو کامل آلبوم های امید - full album omid

امید خواننده لر زبان متولد پل چویی از توابع چهار محال بختیاری متولد 6 مرداد 1345 است. امید یکی از خوشتیپ ترین و محبوب ترین خواننده های ایران است. امید خواننده ای است برای همه نسل ها. وی در دوران خوانندگی خود ثابت کرده است. که به تمامی سبک های موسیقی ایران به غیر از رپ مسلط است. و  دارای 4 خواهر و 4 برادر است.  پدر وی حاج حسین نام دارد ولی ایشون در قید حیات نیستند .هنگامی امید فهمید صدا دارد که ۹ سال بیشتر نداشت .در نقاشی کشیدن مهارت بسیاز خاصی دارد همان طور که این مهارت به دخترش یاسمین نیز رسیده است.
در سن ۱۸ سالگی امید به جبهه های جنگ رفت تا از میهن خویش و وطن مادری خود دفاع کند .امید میگفت سالها پیش که روی یه تابلویی در ساختمان بزرگی کار میکردم، درویشی منو صدا کرد، وقتی که رفتم پایین حرفهای عجیبی در باره من زد. درویش به امید گفته بود که تو در آینده فرد بسیار مهمی خواهی شد و میلییونها نفر برای تو دست می کشند و بر سر تو تاج میگذارند.و حتی چهره همسرآینده امید رو هم درویش برای امید به تصویر کشید.


سالها گذشت امید به ترکیه رفت، خانه ای که امید درآن زندگی می کرد، به گفته خود امید ۲۵ روز فقط مشغول پاک کردن آن شد. امید برای درس خواندن به ترکیه رفته بود ولی خودش می گفت درس خواندن حقیقتا جواب نمی داد. اما این بار امید به دنبال نعمت خدادادی خود رفت، بله صدای خود. در این بین امید از تحصیلات خود غافل نشد و تحصیلات خود را تا رشته مهندسی ادامه داد. امید اولین بار در یه کاباره ترکیه ای مشغول به خواندن شد این صدای جادویی نظر خیلی از صاحب های کاباره رو به خود جلب کرده بود.
همان طور که خود درویش چهره همسر آینده امید رو برای او به تصویر کشیده بود، امید همسر خود را پیدا کرد،قصه عشق امید و آرزو به گفته خیلی ها مثل قصه عشق لیلی و مجنون می باشد. همان طور که خود امید در کارت عروسی خود نوشته بود ، امید به آرزوی خود رسید.اولین جرقه بزرگ زندگی امید با آلبوم اول او شروع شد، آهنگ باران اولین آهنگ امید بود با شعر بسیاز زیبای رحمان شکوفه پور و آهنگ سازی کیومرث سلیم پور.
امید را خواننده غایب میدانستند چون اصلا تصویری از امید نداشتند، ولی برای اولین بار تصویر امید را حمید شب خیز پخش کرد. اولین کنسرت امید هم در یک سالن بزرگ به نام هالیوود پلیدیوم برگزار شد یک سالن بزرگ که در آن زمان فقط با حضور ۳ الی ۴ خواننده پر می شد، ولی امید برای اولین بار به تنهایی سالن را پر از جمعیت کرد.
بعد از آن امید با آلبوم هر دو عاشق با شعر بسیار زیبای استاد جهان بخش پازوکی و از شرکت ترانه دومین آلبوم خود را عرضه کرد.سومین آلبوم امید حضرت عشق نام داشت، که قرار بود این آلبوم هم از شرکت ترانه به بازار عرضه شود، ولی بر اثر مسائلی که پیش آمد این امر میسر نشد. امید آلبوم حضرت عشق را با شرکت کلتکس به بازار عرضه کرد.
برای آلبوم چهارم امید متاسفانه مشکل ویزا به وجود اومد و ایشان علیرغم میل باطنی خود مجبور به ترک آمریکا شد. امید در همان سال آلبوم چهارم خود به نام پرسه های عاشقانه را به بازار داد.آهنگ یاسمین را برای دخترش یاسمین خواند که شعر از خانم ژاکلین و آهنگ آن را محمد مقدم ساخته بودند.
سال ۱۳۷۸ آلبوم پنجم امید به نام سربلند از طرف کمپانی کلتکس به بازار آمد .خواننده های مورد علاقه امید :داریوش، ابی و معین می باشند ولی امید از کوچکی علاقه شدیدی به صدای مازیار داشته است. از شاعرهای محبوب امید نیز می توان به استاد جهانبخش پازوکی و استاد بابک رادمنش اشاره کرد.
امید دوباره به آمریکا بازگشت و آلبوم بسیار زیبای پیروزی که شعرهای این آلبوم را آقای رادمنش و تنظیم آن را فرزندش بارن رادمنش بر عهده داشتند وارد بازار کرد. در این آلبوم آهنگ همسفر را برای همسرش آرزو خوانده که با شعر زیبای مسعود فردمنش و آهنگ سازی محمد مقدم به همراه بود. به گفته خود امید آقای محمد مقدم آهنگ ساز فامیلیش می باشد.بعد از این آلبوم کنسرت های امید شروع شد.
امید در همان سال با کاری خیرخواهانه و نیک توانست با هزینه خودش مسئولیت قلب ۲۵ بچه را به عهده بگیرد که نیمی از همین بچه ها، بچه های بهبهان بودند.
شروع خوانندگی
اولین آلبوم او باران نام دارد که در ترکیه ضبط شد و به وسیله شرکت ترانه به مدیریت وارطان آوانسیان و جهانگیر طبریائی در سال ۱۹۹۲ میلادی در سراسر آمریکا و اروپا پخش شد.
بعد از موفقیت این آلبوم، امید راهی آمریکا شد. ثمرهٔ آن سال‌ها چهار آلبوم دیگر به نام‌های «هر دو عاشق» (۱۹۹۴)، «سربلند» (۱۹۹۵)، «حضرت عشق» (۱۹۹۷) و «پرسه‌های عاشقانه» (۱۹۹۸) بود.
پس از چند سال دوری، دوباره به آمریکا بازگشت و فعالیت خود را از سر گرفت. آلبوم «پیروزی» در سال ۲۰۰۲ شروع فعالیت‌های هنری امید پس از سال‌های دوری بود. بعد از این، امید هر ماه کنسرت‌هایی را در شهرهای مختلف برگزار کرد. آلبوم کنسرت‌های امید آلبومی بود که در اکتبر ۲۰۰۴ توسط کمپانی آونگ عرضه شد.
او در سال ۱۳۹۲ به همراه توماس آندرس از اعضای گروه مدرن تاکینگ، ترانه‌ای را با نام ما یکی هستیم (به انگلیسی: We are one) اجرا کرد. این ترانه که تهیه‌کنندگی آن را فرهاد زند بر عهده دارد و اشعار آن را مریم جلالی سروده، در ۱۳ مرداد ارائه شد. فرهاد زند که ایده این همکاری و ترانه از آن اوست، در آلبوم آخر توماس آندرس با او همکاری داشته‌است. مضمون کلی آهنگ به مفهوم جهانی متحد اشاره دارد.
آلبوم ها

باران(۱۳۷۲)
هر دو عاشق (۱۳۷۳)
سربلند (۱۳۷۴)
حضرت عشق (۱۳۷۶)
پرسه‌های عاشقانه (۱۳۷۷)
پیروزی (۱۳۸۱)
کنسرت زنده (۱۳۸۳)
انتظار (پاییز ۱۳۸۵)
شب میلاد (۱۳۸۸)
تک آهنگ ها

سرزمین مادری
نوروز
رویا (اجرای مشترک با محمد مقدم)
ایران (اجرای مشترک با لیلا فروهر)
یا علی
من و خود من
نگاه اول
خانه بی سقف
ما یکی هستیم
خوش قدم

آلبوم سربلند-دانلود با لینک مستقیم حجم:33mb

آلبوم پرسه های عاشقانه-دانلود با لینک مستقیم حجم:14mb

آلبوم امید 81-دانلود با لینک مستقیم حجم:90mb

آلبوم هر دو عاشق-دانلود با لینک مستقیم حجم:37mb

آلبوم شب میلاد-دانلود با لینک مستقیم حجم:33mb

آلبوم پیروزی-دانلود با لینک مستقیم حجم:43mb

آلبوم باران-دانلود با لینک مستقیم حجم:30mb

آلبوم انتظار-دانلود با لینک مستقیم حجم:25mb

آلبوم حضرت عشق-دانلود با لینک مستقیم حجم:38mb

کنسرت-دانلود با لینک مستقیم حجم:33mb

آلبوم با لیلا فروهر-دانلود با لینک مستقیم حجم:36mb

گلچین بهترین آهنگ های امید-دانلود با لینک مستقیم حجم:65mb

دانلود شادترین آهنگ های تاریخ موسیقی ایران

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

37 دیدگاه دربارهٔ «دانلود کامل آلبوم های امید»

  1. باعرض پوزش بایدخدمتتون برسونم که آقای امیداهل چهارمحال وبختیاری نیستند.
    ایشون اهل لرستان شهرستان الیگودرزند.لطفادرست اطلاع رسانی کنید.

    1. کاش اسم آهنگهای تو آلبومهارو مینوشتین از کجا بدونیم آهنگی که میخواهیم تو کدوم آلبومه؟؟

  2. سلام چرااینقدرکل کل٬بالاخره لره ودراصلا ایرانیه٬دلیل پسرفت ما لرها وکلا ایرانیها همین درراه گمشدن هاست!

  3. داداش شاید ما با لر ها هم زبون باشیم ولی ما بختیاری هستیم اونا لرن و لر با بختیاری از زمین تا اسمون فرق داره همه رو قاطی نکنین لطفا..

  4. امیدوارم امید سلامت باشه همیشه وماسالهای بیشتری از این حس قشنگ وصدای عالی ایشون لذت ببریم

  5. لر و بختیاری فرق نداره دوتاشون …،،مهم امید هست که متعلق به همه ایرانی هاست

  6. این حرفا چیه..
    مگه بختیاری ها چیزی از باقی لرها سرتر دارند؟
    بختیاری هم یه قشره کوچکی از لر هست..
    لر از تهران، تا اصفهان و خوزستان و بوشهر و حتی عراق گسترده است.
    تازه از لحاظ زبان و فرهنگ هیچ تفاوت بین بختیاری ها و سایر لرها دیده نمیشه..

  7. کی گفته بختیاری ی از لر جداست؟ لره ها کلا از نسل کورش کبیر هستند..
    اگه بخیتاری زبانش ، رسم و رسوماتش با سایر لرها متفاوت بود میشد یه حرفی زد..
    اینکه میگن بخیتاری از لر جداست . کار کسانی هست که میخوان بین قوم لر تفرقه بندازند..

  8. سلام اولأ که خود ایشون تو مصاحبشون گفتن که متولد الیگودرز هستن بعدش اصل اینه که ایشون ایرونیه وگرنه بختیاری و لر و کرد و بلوچ همه یکی هستن وسلام

  9. لره واقعی لره طرف خرم اباد و الیگودرزه این شهرکردیا ابرو هرچی لره بردن از دست کجی گرفته تا …. واقعا برای یه لر زشته بخواد بختیاری هارا داخل خودشون بدونه

    1. چرند نگو مواظب حرف زدن هم باش چهارمحال و بختیاری پایتخت بختیاری اسمش هم روش بختیاری ها هم لرن در ضمن دست کج هم نیستن سال گذشته استان بهترین منطقه انتظامی کشور شد من افتخار میکنم ایرانی ام-بختیاری ام- لرم

  10. لرهادونوعان لربزرگ ولرکوچک که هردوبرادربودن بختیاریها لر کوچکن آقا امید لربختیاری مسجدسلیمان بهش هم افتخارمیکنه

    1. امید سلطانی پدرش اهل چمن سلطان ۳۰ کیلومتری الیگودز هستش و مادرش از طایفه موگویی هستن اولا. دوما لُر استان لرستان به مرکزیت خرم اباد و بروجرد و الشتر و … هم لُر هستن سوما الیگودرز و ازنا بختیاری ۴لنگ هستن قسمتی از درود هم بختیاری و اندیمشک و از اون طرف بیا سمت مسجد سلیمان هم به طرف شهر کرد هم بختیاری هستن از دو طایفه ۴ لنگ و ۷ لنگ و کهگلویه و لردگان …. هم لر هستن دراصل بختیاری رو لُر بختیاری میگن و همه از یک نسل هستن و اون از دوره سلجوقیان هستش کامل نشد توضیح بدم همه باهم انسانیم و ودر زیر سایه و لطف خداوند بینهایت شکر بخاطر این نعمات با تشکر محمد قیطاسی اهل ازنا طایفه عبدلوند ،زرینچقایی قیطاسوند .ساکن اصفهان

  11. درود خدمت همه دوستان..اولا که این حرفهای پوش داخل مغزتون رو راجب لر و بختیاری و این چیزا بندازید بیرون…دوم اینکه من اهل خوزستانم و نه خرم آبدی ام و نه چهارمحالی بعدشم امید اهل رویتای چشمه سلطان ازنا هستن .و اسم ا و فامیل صلیش( امید چشمه سلطانی موگویی) هستش و هیچ نصبتی هم با من ندارن که فقط همزبان و هموزنم هستش و باعث افتخاره همه است..چند سال پیش هم برای کشاورزی کردن زمینها پدری ایشون رو از عمو و پدر بزرگش اجاره کردیم .خونه عمو و فامیل ایشونم رفتیم…

  12. اگه لر با بختیاری فرق داشته باشه ک داره تو این دوره زمونه تفرقه افکن نباید این حرف ابراز بشه،البته ک دو فرزند یک پدر و مادر با هم تفاوت دارن،منم اسیوند هستم اما هیچ دوری با لرها ندارم

  13. چهارمحال و بختیاری!این یعنی چهارمحله و بختیاری.
    چهارمحل ترکیبی از ترک و بختیاری و فارس مثل شهرکرد و بروجن و فرخشهر با لهجه هایی شبه اصفهانی است.

  14. محمد بختیاری

    بختیاری یه بخش کوچکی از لر هست.. لر خیلی وسیع و گسترده هست. از بوشهر تا شیراز و همدان و لرستان و چهار محال و اصفهان و خوزستان و….
    حتی عراق و شهرهای مرزی خراسان هم لر داریم

  15. سلام دوستان امید اهل شهرستان الیگودرزه تا دیپلم و خدمت سربازی هم اینجا بوده فامیلهای اون هم الیگودرزهستن ایشان از طایفه موگویی چهار لنگ بختیاری می‌باشد و قابل توجه اون دوست عزیزمون شهرستان الیگودرز با جمعیت ۲۲۰هزار نفر کلا همه بختیاری می‌باشند و ۹۰ درصد چهر لنگ هستن

  16. با سلام و احترام
    امید سلطانی زاده شهرستان الیگودرز هستن پدر ایشون اهل روستای عزیز آباد ازنا و مادر ایشون خانم سرلک اهل الیگودرز هستن .
    اما جای تاسف داره که بدون داشتن اطلاعات کافی قضاوت عجولانه کنیم و دیگر اقوام راتخریب کنیم قوم بزرگ لر بسیار حماسه ساز و افتخار افرین بوده لطفا و لطفا بیایید یاد بگیریم درست حرف بزنیم.

  17. من لر هستم. اما به هیچ وجه تعصب احمقانه روی رفتار لرها ندارم، وقتی توی اطرافیان و کل لرها زوم میکنم میبینم هم اخلاق و رسمو رسوم خوب دارند هم بد. در کل اکثر لرها بسیار پرحرف هستند و خیلی زود راجع به یک نفر قضاوت میکنند ، از طرفی اکثراً خیلی انسان دوست و مهمان نوازند و شجاع و وطن پرست هستند. وظیفه هر انسان نزدیک شدن به انسان ایده آل
    هستش و تعصب فقط باعث عقب افتادگی میشه.
    یک نکته دیگه اینکه فکر نمی کنم امید حتی یک درصد از مغزش رو به این افکار احمقانه بده، با تشکر

  18. حسین حبیبی

    سلام.
    من یه لر بختیاری هستم
    لر ها چندین ریز مجموعه دارن
    لر بختیاری که خوزستان اصفهان و چهار محالن
    لر مینجانی که لرهای خرم آباد رو میگن
    لر کافلی که لرهای همدان و بروجرد رو میگن
    لر لک که لرهای کوهدشت رو میگن
    لر ممسنی که شیراز و یاسوجن و بوشهرن

  19. بحث الکی نکنید شاید لر ، بختیاری هر دو از یک گویش استفاده نکنند و هر دو هم عزیز ن خون گرم، ما قوم لریم و افتخار مون لر بون مون خون گرم، مهر ورزی مون دل پاک قلب بی کینه مونه لر همیشه سر بلند بیه و ایمونه ..

  20. اونقدر تبلیغات اظافی تو آهنگ ها بود که مجبور شدم همه رو بعد دانلود از روی هارد پاک کنم.
    یکم از بقیه سایت ها یاد بگیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا