دانلود نسخه جدید UC browser v10.10.8.830 برای آندروید

نسخه جدید ucbrowser برای آندروید

با پشتیبانی از زبان فارسی – UC browser mini + Fast Download v12.9.9.1155

uc browser android

uc browser یوسی بروزر یکی از بهترین مرورگر های موبایل هست. و به مرورگر محبوب موبایل تبدیل شده کمتر گوشی را می توان پیدا کرد. که بدون ucbrowser از اینترنت استفاده کند این مرورگر تمامی قابلیت مرورگر opera mini  را دارد از جمله اینکه شما می توانید با سرعت بالا دانلود کنید و به تمامی سایت های مورد دلخواه خود دسترسی پیدا کنید محبوبترین سایت های دانلود و سرگری و غیر به صورت tab browser در این مرورگر آورده جای داده شد و شما دیگر نیازی نیست که هر دفعه آدرس سایتی را ورد کنید بلکه شما با استفاده از tab آدرس سایت را تعریف کرد و برای همیشه در آن ذخیره می شود قابلیت copy ,past جهت یاداشت برداری از مطالب و جملات قشنگ از دیگر قابلیت های این مرورگر است نسخه جدید این مرورگر برای گوشی های آندروید ارائه شده و بر روی تمامی گوشی آندروید از جمله گالکسی سامسونگ,htc,ال جی,سونی اریکسون  و … قابل نصب خواهد بود امیدواریم که مورد رضایت شما قرار بگیرد

UC Browser is a mobile browser from Chinese mobile Internet company UCWeb. UCWeb is  Firstly launched in April 2004 as a J2ME-only application, it is available on platforms including Android, iOS, Windows Phone, Symbian OS for Nokia, Java ME, and BlackBerry. With a huge user base in China, India, Indonesia, Pakistan and continued growth in emerging regional markets, UC Browser reached 100 million global users in March 2014. According to StatCounter,UC browser is the second most used smartphone or “mobile” web browser worldwide, passing Safari in the October 2015.

UC Browser is compatible with a number of operating systems, including Android, iOS, Windows, Windows Phone 8, BlackBerry and Symbian. Android represents the largest user-base for the browser, with 300 million of its 500 million total on Google’s mobile OS. There are three versions of UC Browser available on Google Play, including UC Browser Mini for Android, UC Browser for Android, and UC Browser HD for Android.
UC browser uses cloud acceleration and data compression technology. UC Browser’s servers act as a proxy which compresses the data of web pages before sending it to users. This process helps load web content faster. The browser can adapt to same network environments and support multi-file format downloading. In addition, UC Browser has HTML5 web app and cloud syncing features.

Save

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم  حجم:38MB

دانلود نسخه X86 با لینک مستقیم  حجم:18MB

 

 

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

4 دیدگاه دربارهٔ «دانلود نسخه جدید UC browser v12.9.9.1155 برای آندروید»

  1. باسلام و خسته نباشي
    اين برنامه اصلا قابل دان نيست لطفا سرور را تغير بديد يا صفحه را دوباره ويرايش كنيد و اگه ممكن باشه جواب سوال ها و نظرات را هم بديد ممنون ميشم و مطمين ميشم كه اين سايت صاحب داره و بيكس نيست ……….لطفا……….

  2. سلام خسته نباشید نتونیستم ازینجا دانلودش کنم لطف کنید به ایمیلم به فرستی باتشکر خیلی احتیاج دارم برآی فیس بوک میخامش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی