2013-12-30_191042

افراد و شرکت های سازنده ویروس و نرم افزارهای مخرب هر روز ویروس های مخرب تر و پیچیده تری ارائه می دهند. یکی از مخرب ترین ویروس های کامپیوتر که این روزها آزار و اذیت فراونی برای کاربران ایجاد کرده است. ویروس مخفی کننده فایل های فلش و دیگر حافظه های قابل حمل است.

بدون شک تا به حال این مشکل واسه شما پیش آمده که اطلاعات فلش مموری و حافظه توسط ویروس ها مخفی شده باشند. بعضی از افراد فکر می کنند که اطلاعات آنها پاک شده است. و دیگر از برگرداندن اطلاعات ناامید شده و در نهایت فلش و حافظه ویروسی شده را فرمت می کنند. در صورتی که اینطور نیست اطلاعات شما توسط ویروس ها مخفی شده اند.

برای مشاهد آنها  باید از my computer بر روی گزینه tools and folder option کلیک کرد. سپس گزینه  view   بعد گزینه show and hiden  file کلیک کرده  سپس مطابق عکس زیر عمل کنید در نهایت گزینه apply  و سپس ok را زده تا اطلاعات فلش و یا حافظه های دیگر دیده شوند.

show hiden file

البته روش دیگری نیز هم وجود دارد آن هم استفاده از نرم افزار Magic UnHidder v1.0   است. که فایل های مخفی شده توسط ویروس ها را بازیابی و نمایش می دهد. این نرم افزار دارای محیط ساده و سرعت بالا در انجام عملیات است. و قادر است تا اطلاعات مخفی شده توسط ویروس از انواع حافظه و فلش مموری را نمایش دهد. و از درایورهای FAT, FAT32, NTFS نیز پشتیبانی می کند. این برنامه قادر است تا اطلاعات مخفی شده فلش مموری را با هر حجمی که باشد بازیابی و نمایش دهد. و از انواع usb پشتیبانی می کند.  بر روی ویندوز 8 نیز قابل نصب است.

download-دانلود با لینک مستقیم

حجم:0.5mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی