F-35

F-35

اف 35 سریعترین و قوی ترین هواپیمای جنگی جهان است. و توسط کشورهای آمریکا و بریتانیا ساخته شده است. این هواپیما توسط شرکت لاکهید مارتین بزرگترین شرکت تسلیحاتی جهان ساخته شده است.  اف-۳۵ لایتنینگ ۲ (به انگلیسی: Lockheed Martin F-35 Lightning II) یک هواپیمای جنگنده چند منظوره نسل پنجم است که اکنون تحت آزمایش و توسعه نهایی قرار دارد. اف ۳۵ یک جنگنده رادارگریز، تک سرنشین و تک موتوره است که به منظور انجام انواع ماموریت ها از جمله حملات زمینی، دریایی، ماموریت‌های شناسایی و دفاع هوایی ساخته شده است. F-35 سه مدل اصلی دارد: اف ۳۵ ای با توان نشست و برخاست متعارف، اف ۳۵ بی با توان برخاست کوتاه و نشست عمودی و اف ۳۵ سی با توان ناونشینی. اکنون یک فیلم مستند 7 دقیقه ای از این هواپیمای جنگی برای شما آماده کردیم. دانلود کنید و با این هواپیما بر روی یک ناو هواپیمابر آمریکایی آشنا شوید.

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:64mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

2 دیدگاه دربارهٔ «فیلم مستند از سریعترین جنگنده جهان F-35»

  1. باسلام اولا قوی ترین وسریع ترین جنگنده جهان مال روسیس دوما f35به پای سوخو35 نمیرسه نه تو سرعت نه تو مانور نه تو رادار حالا چه برسه به t50 روسیه که رادار گریزم هست

    1. علی اشراقی راد

      الان x-35 سریعترین جنگنده جهان است…
      سوخوی 35 که شما میگین یک جنگنده معمولی هست… در حد برترین های جهان نیست…. هم f35 و x-35 مافوق سرعت صوت حرکت می کنند…به همین خاطر رادار قادر به تشخیص آنها نیست….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا
ای اس دانلود در شبکه های اجتماعی