Windows 8 Persian Language Interface Pack

Windows 8 Persian Language Interface Pack

ویندوز 7 آنچنان محبوبیت داشت که پس از  انتشار خبر ارائه نسخه جدید ویندوز، یعنی ویندوز 8 کاربران برای به بازار آمدن آن لحظه شماری می کردند به خصوص به خاطر قابلیت های لمسی آن و مناسب بودن آن برای گوشی های ویندوز موبایل. مایکروسافت غول نرم افزاری دنیای کامپیوتر و شرکتی که حق بزرگی بر گردن کامپیوتر دارد خیلی زود اقدام به انتشار نسخه جدید ویندوز کرد. این نسخه از ویندوز رابط های گرافیکی در آن بسیار استفاده شده. ویندوز 8 در همان روز اول انتشار بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. قابلیت راه انداری و نصب با استفاده از فلش مموری، حذف دکمه استارت، قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه، پیشتیبانی از USB3، پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی، پشتیبانی از چندین نمایشگر، ورود کاربر با استفاده از عکس، بوت سریع هیبریدی، مرورگر اینترنت اکسپلورر 10، و هزاران قابلیت دیگر می توان اشاره کرد. نرم افزار Windows 8 Persian Language Interface Pack یک نرم افزار مفید و کاربردی برای فارسی ساز محیط ویندوز 8 است. در صورتی که شما از نسخه انگلیسی ویندوز 8 استفاده می کنید این نرم افزار قادر است تا تمامی محیط  ویندوز 8 را برای شما فارسی سازی کند.

راهنمای نصب

1- متناسب با نسخه ویندوز 64bit و یا 32bit نرم افزار را دانلود کنید ما متناسب با هر دو نسخه ویندوز فایل آن را ارائه دادیم.
2- برای شروع ابتدا در نوار وظیفه بر روی زبان (ENG یا FA) کلیک کنید. سپس بر روی Language preferences کلیک کنید.
3- به قسمت Language options زبان فارسی رفته و بر روی Make this primary language کلیک کنید.
4- حالا فقط نیاز است تا ویندوز خود را Log off نمایید. تا تغییرات لازم اعمال شود.

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

2 دیدگاه دربارهٔ «نرم افزار فارسی ساز ویندوز 8 – دانلود Windows 8 Persian Language Interface Pack»

  1. in the name of allah
    ba arze salam mikhastam bedanam aya matalebi ke dar saitetan migozarid danlode anha ghanooni va sharei moshkeli nadarad va ya be ebarate digar haghe copy right reaiat shode ast?ba sepas.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا