تکنولوژی و فناوری

آیفون 6c پیش از آیفون 7 به بازار می آید!

درحال که کاربران و مشتریان شرکت اپل منتظر آیفون 7 هستند. اپل در نظر دارد نسخه ارزان‌تری از آیفون با سایز ۴ اینچ را پیش از آیفون۷ عرضه کند.

مدل 6c قرار است سال دیگر به بازار آید. آنچه برای بسیاری از کاربران و مشتریان غیرمترقبه به نظر می‌رسد این است که نسخه جدید با سایزی کوچک در کنار نسخه‌های بزرگ‌تر در بازار خواهد آمد.

قرار است گوشی جدید در بدنه مدل آیفون 5s قرار گیرد و در دو یا سه رنگ عرضه شود. اما این مدل از امکاناتی بهره خواهد برد که مشابه آیفون 6s قوی خواهد بود. مثلا در آن چیپ A9 استفاده خواهد شد و همچنین مشابه آیفون ۶ و ۶اس گوشه‌های آن منحنی خواهند بود. مشابه نسخه اخیر آیفون صفحه آن لمسی خواهد بود. بیشتر امکانات این گوشی مشابه آیفون ۶اس است.

اپل در نظر دارد آیفون جدید را جایگزین ۵اس در بازار نماید. قیمت تقریبی آن هم ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار اعلام شده است. بنابراین اگر به گوشی‌های کوچک علاقه دارید مدل جدید احتمالا نیاز شما را برطرف می‌کند. چرا که احتمالا اپل در رقابت با اندروید گوشی‌های ارزانی را عرضه خواهد کرد که در بازار کشورهایی چون هند به فروش می‌رسند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا