تکنولوژی و فناوری

انتشار تصاویر بسته بندی ویندوز ۱۰ برای عرضه در خرده فروشی ها

تصاویر بسته بندی ویندوز ۱۰ برای عرضه در خرده فروشی ها منتشر شد

ویندوز 10 جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب شرکت مایکروسافت است. که تنها دو هفته ی دیگر تا زمان ارائه ی نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ از جانب مایکروسافت باقی مانده و حالا تصاویری از بسته بندی این محصول نرم افزاری با هدف عرضه در خرده فروشی ها به بیرون درز پیدا کرده است. با ای اس دانلود  همراه باشید.

طبق آنچه در وبسایت آلمانی WinFuture انتشار یافته، اینبار بر خلاف پکیج ویندوز هشت، که تمرکز اصلی طراحی اش بر روی لوگوی جدید خود سیستم عامل قرار داشت ساکنین ردموند ترجیح داده اند تا نمایی از دسکتاپ به همراه تصویر پس زمینه ی ویژه ای که برای آن تهیه شده را به نمایش درآورند.

به نظر می رسد مایکروسافت در این طراحی قصد داشته محیط نسل جدید سیستم عاملش را در یک نگاه به کاربران خود نشان داده و ضمناً یکبار دیگر بازگشت منوی استارت را هم به آنها یادآور شود.

ضمناً ردموندی ها می خواهند تا ویندوز ۱۰ را علاوه بر شیوه ی سنتی، یعنی عرضه بر روی DVD، از طریق USB درایو نیز به فروش برسانند و اکنون معین گشته که بر جلد پکیج این USB‌ درایوها تصویری از لوگوی ویندوز با رنگ های آبی و یا بنفش نقش بسته است.

البته جدای از ظاهر بسته بندی های مورد اشاره نباید از خاطر برد که این احتمالاً آخرین باریست که مایکروسافت سیستم عامل دسکتاپ خود را بدین شکل و از طریق خرده فروشی ها عرضه خواهد نمود و همانطور که پیش تر نیز گفته ایم ویندوز به سمت “بدل شدن به یک سرویس” پیش می رود و بر مبنای همین سیاست احتمالاً کاربران آن به روز رسانی ها بعدیش را از طریق اتصالشان به اینترنت دریافت خواهند نمود.

windows10-usbbox

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا