اپلیکیشن هاموبایل

اندرویدی‌ها مصرف اینترنت خود را کنترل کنید!

 

اکثر کاربران اندروید از میزان مصرف و حجم باقی مانده اینترنت خود خبر ندارند. آنها فقط لحظه اتمام پهنای باند اینترنت خود خبر دار می شوند. برای مدیریت و نظارت بر دیتای اینترنت خود بهتر است از اپلیکیشن های مدیریت دیتا اینترنت موبایل استفاده کنید.

اپلیکیشن “Data Monitor”، یکی از اپلیکیشن‌های محبوب در میان کاربران اندروید است که میزان اینترنت مصرفی شما را کنترل و مدیریت می‌کند. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از میزان مصرف اینترنت از طریق اتصال‌های مختلف وای‌فای، و “GPRS” مطلع باشید. این برنامه، ترافیک وای‌فای و دیتا دستگاه اندرویدی شما را به طور خودکار اندازه‌گیری می‌کند.

این اپلیکیشن به‌جز محاسبه و نمایش میزان اینترنت مصرفی شما، ترافیک مصرفی اپلیکیشن‌های مورد استفاده در دستگاه شما را هم نمایش می‌دهد، و شما می‌توانید متوجه شوید کدام یک از اپلیکیشن‌های مصرفی شما پرمصرف هستند.

نصب و راه‌اندازی این اپلیکیشن‌ بسیار ساده است، و مصرف باتری کمی هم دارد. این برنامه میزان اینترنت مصرفی شما را به صورت آمار ساده و قابل درک نمایش می‌دهد.

کاربران سیستم‌عامل اندروید (۴ و بالاتر) می‌توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود و استفاده کنند. این برنامه نسخه پولی هم دارد که نسخه پولی آن ویژگی‌های بیشتر و متنوع‌تری دارد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا