تکنولوژی و فناوری

اوپو اسپانسر جدید تیم بارسلون شد

 بارسلون یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است. در فصل 2 جام مطرح اسپانیا را قهرمان شد. و در  فینال بزرگترین جام باشگاهی جهان قرار دارد. اسپانسر این تیم شدن برای هر شرکتی افتخار بزرگ و تبلیغات بزرگی به شمار می رود. اخیرا کمپانی چینی اوپو به عنوان اسپانسر رسمی باشگاه بارسلون انتخاب شد.

کمپانی اوپو به‌عنوان یکی از برند‌های نوپای تولید گوشی‌های هوشمند در کشور چین، در حال اجرای سیاست‌های بازاریابی خود به منظور ورود به بازار‌های جهانی است. این کمپانی نیز نظیر هموطنش هواوی، سرمایه گذاری در زمینه‌ی تبلیغات در ورزش فوتبال را الگو قرار داده و با انعقاد قراردادی با باشگاه بارسونا، به اسپانسر رسمی این تیم تبدیل شده است.

سودای حضور در بازار‌های جهانی، کمپانی‌های چینی را بر آن داشته تا سیاست‌های مدونی را برای شناساندن برند خود نزد کاربران بازار‌های اروپایی و آمریکایی در پیش بگیرند. مطمئنا انتخاب ورزش و مخصوصا رشته‌ی فوتبال یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌ها برای شناساندن یک برند است. اوپو نیز به پیروی از هموطنش هواوی، وارد حوزه‌ی فوتبال شده و به اسپانسر رسمی باشگاه فوتبال بارسلونا تبدیل شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، نام اوپو در فعالیت‌های فوتبالی باشگاه بارسلونا دیده شده و در تبلیغات تلویزیونی نیز مشاهده خواهد شد. همچنین نام اوپو در تبلیغات دور زمین، در جریان بازی‌هایی که تیم اول بارسلونا در نیوکمپ برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته خواهد شد.

تونی چن، مدیرعامل اوپو، این همکاری را نه فقط به خاطر نام بزرگ بارسا در سطح جهان، بلکه به علت زیبایی بازی این تیم در زمین چمن عنوان کرده است. وی همچنین این سیاست را روشی مطمئن در بازاریابی جهانی برند اوپو خوانده است.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا