آموزش کامپیوترویندوز

با ویژگی های مرورگر تورچ آشنا شوید

 

Torch Browser یک مرورگر جدید و قدرتمند بر پایه گوگل کروم می باشد. این مرورگر ویژگی های قدرتمندی دارد که ای اس دانلود شما را با آن آشنا می کند.

 این مرورگر کار را برای کاربرانی که اهل استفاده از موتورهای جستجو و دانلود فایل‌ها از اینترنت هستند، آسان می‌کند.

شما تنها با یک کلیک امکان دانلود ویدیو از سایت‌های مختلفی را دارید و به‌سادگی امکان تبدیل فرمت‌ها توسط این مرورگر و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار اضافه به شما داده می‌شود.

این مرورگر امکان نمایش ویدیو‌ها و پخش موزیک موجود در سایت‌ها را برای شما فراهم می‌کند و با دربرداشتن “FLV Player” به سادگی فایل‌های “FLV” و “MP4” را پخش می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های متمایز  مرورگر تورچ،  قابلیت باز کردن فایل‌های تورنت و بارگذاری اطلاعات ترکر و ذخیره آن در رایانه است.

با مرورگر تورچ، دسترسی شما به شبکه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری در آن‌ها بیش‌تر می‌شود. با یک کلیک قادر به دسترسی سریع به‌ حساب کاربری فیـس‌بـوک یا تـوئـیتر و ارسال پست در مورد صفحه جاری هستید. این مرورگر به شما در اشتراک‌گذاری صفحات و فایل‌های رسانه‌ای مورد علاقه خود بدون ترک کردن آن صفحه کمک می‌کند. تورچ در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده است زمانی که شما می‌خواهید از طریق این مرورگر به حساب‌های کاربری خود دسترسی داشته باشید، مشخصات کاربری خود را که وارد کنید، مشخصات مستقیم در همان شبکه اجتماعی وارد می‌شود، و تورچ به هیچ عنوان مشخصات شما را ذخیره نمی‌کند و امکان دسترسی به آن‌ها را هم ندارد، و تنها با یک گزینه شما را به شبکه‌ اجتماعی مورد نظر متصل می‌کند.

مرورگر تورچ، رابطه کاربری مناسبی دارد و کار کردن با این مرورگر برای کاربران بسیار ساده است.

کاربران ویندوز، برای دانلود این مرورگر می‌توانند به سایت ای اس دانلود  مراجعه کنند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا