آموزش وردپرسافزونه وردپرسوب

بهترین افزونه های پشتیبانی آنلاین سایت وردپرس

یکی از راه های افزایش بازدید و سئوی سایت برطرف کردن مشکل بازکنندگان و داشتن ارتباط آنلاین با آنها.. خیلی از سایت ها و شرکت ها از چت آنلاین با مشتریان در سایت استفاده می کنند تا بهتر بتوانند رضایت مشتریان و بازدیدکننده ها را جذب کنند. در این پست چند افزونه کلیدی و کاربردی برای شما وب مسترها آماده کردیم که می توانید از آنها برای پشتیبانی آنلاین در سایت وردپرس استفاده کرد

افزونه ها

Zendesk for WordPress

Zendesk-for-WordPress

این پلاگین خوب محیطی را ایجاد میکند که کاربران بتوانند مانند ارسال تیکت در آن سوالات خود را بپرسند و شما به آنها جواب دهید.همچنین با خرید نسخه های پرو میتوانید خدمات بهتر و کاملتری داشته باشید.

Casengo Live Chat Support

Casengo-Live-Chat-SupportCasengo-Live-Chat-Support

این افزونه خوب یک چت زنده را در سایت شما میسازد که میتوانید از آن استفاده کنید،این افزونه قابلیت وارد کردن ایمیل را نیز داراست.یعنی در زمانی که شما آنلاین نبودید پیام ها به ایمیلتان فرستاده میشود.شما میتوانید رنگ،اندازه،مکان و لوگوی چت باکس را تغییر دهید و به سبک خود درآورید.شما همچنین میتوانید پیام های سیستم خود را که به صورت پیشفرض در اول چت می آیند تغییر دهید.البته با خرید نسخه پرو میتوانید امکانات بیشتری داشته باشید.

Q and A Focus Plus FAQ

 Q-Focus-Plus-FAQ

این پلاگین به شما اجازه میدهد که یکسری سوالات پیشفرض را برای کاربرانتان ایجاد کنید و شورت کد آن را در برگه مورد نظر خود قرار دهید.این افزونه دسته بندی و برچسب نیز دارد.همچنین این افزونه ویجت نیز دارد که میتوانید آن را در هر جای سایت خود قرار دهید.کار با این افزونه بسیار راحت است و بسیاری از امکاناتش را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

WP Support Plus Responsive Ticket System

WP-Support-Plus-Responsive-Ticket-SystemWP-Support-Plus-Responsive-Ticket-System-2

این افزونه امکانات فراوان رایگانی را به همراه دارد،علاوه بر این کار کردن با این افزونه نیز راحت است.تیکت های ارسال شده میتواند به کنترل پنل بیاید اما شما میتوانید با تنظیم این افزونه تیکت ها را به ایمیل خود بفرستید. عنوان،زمان و نحوه ارسال تیکت در تیکت های ارسال شده موجود میباشد.یکی از مهمترین ویژگی های این افزونه جستجو در تیکت ها میباشد،زیرا شاید موضوعی برای شما مهم باشد و به دنبال آن بگردید.شما میتوانید یک برگه به نام تماس با ما ایجاد کنید و شورت کد این افزونه را درون آن قرار دهید.

Zopim Live Chat

Zopim-Live-Chat

Zopim-Live-Chat-2

این افزونه یک چت باکس زیبا در گوشه صفحه سایت شما ایجاد میکند که تنظیمات خوبی دارد.در ابتدا باید در سایت Zopim ثبت نام کنید و سپس میتوانید از این افزونه استفاده نمایید.کاربران میتوانند با حساب فیسبوک و گوگل پلاس نیز وارد چت شوند.شما میتوانید در کنترل پنل تعداد بازدید،دسته بندی ها و… را مشاهده کنید،همچنین میتوانید گروه هایی را ایجاد نمایید.برای استفاده از تمامی امکانات این افزونه باید نسخه پرو را خریداری نمایید.

ClickDesk Live Support

ClickDesk-Live-Support

Casengo-Live-Chat-Support-3

این افزونه یک چت باکس زیبا دارد که شامل چت،چت صوتی و نوار ابزار شبکه های اجتماعی است.

شما باید متناسب با موضوع سایت خود پلاگین مورد نظر را دانلود کنید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا