اپلیکیشن هاموبایل

ترفندی تازه برای گذاشتن پوشه‌های آی‌فون در یک فایل!

با یک ترفند ساده کاربران می‌توانند همه پوشه‌های موجود در آی‌فون خود را در یک پوشه دیگر تجمیع کنند تا صفحه نمایش خیلی شلوغ نشود و دسترسی به محتوا هم آسان‌تر شود.

برای کاربران خوره آی‌فون که حجم زیادی از اپلیکیشن، بازی و برنامه روی گوشی خود نصب کرده‌اند، پوشه بندی آن‌ها بر حسب موضوع راه مناسبی برای سبک کردن ظاهر صفحه نمایش است. اما مساله این است که گاهی تنوع برنامه‌ها موجب می‌شود تعداد پوشه‌ها هم زیاد شده و باز مشکل آشفتگی و شلوغی زیاد صفحه پیش می‌آید.

سیستم عامل موبایلی اپل اگر چه به کاربرانش اجازه می‌دهد به آسانی اپ‌ها و برنامه‌های خود را در پوشه بگذارند اما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد که پوشه‌های مختلف خود را نیز در یک پوشه تجمیع کنند. پیشتر چند روش برای تجمیع پوشه‌ها با دور زدن مقررات و ساختار iOS ابداع شده بود، اما اکنون یکی از کاربران روشی آسان‌تر پیشنهاد می‌کند.

 

برای یاد گرفتن این ترفند، نگاه کردن به ویدیویی که مراحل کار را نشان می‌دهد، می‌تواند کمک زیادی بکند. مراحل انجام این ترفند به ترتیب زیر است:

نوشته های مشابه

* به قسمت تنظیمات بروید و سپس گزینه جنرال را انتخاب کنید و بعد گزینه دسترسی‌ها  Accessibility را انتخاب کنید و اینجا گزینه Reduce Motion را روشن/فعال کنید.

* یکی از پوشه‌هایی را که می‌خواهید به عنوان شیوه اصلی انتخاب کرده و سایر پوشه‌ها را در آن قرار دهید، در نوار پایانی صفحه نزد آیکون تماس ببرید.

* انگشت خود را روی یکی از آیکون‌ها بگذارید سپس به صورت مکرر روی آیکون پوشه اصلی کلیک کنید تا گوشی کمی عملکردش تاخیری می‌شود.

* پوشه‌ای را که می‌خواهید ادغام کنید، بگیرید و صبر کنید تا پوشه اصلی بالا بیآید و به شما امکان انتقال را بدهد.

* پوشه‌ای را که انتخاب کرده‌اید، هر جایی از پوشه اصلی که می‌خواهید قرار دهید.

این ترفند را می‌توانید هرچند بار که خواستید انجام دهید و هر تعداد پوشه را که می‌خواهید وارد پوشه اصلی کنید.

منبع: دیلی‌دات

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا