تکنولوژی و فناوریموبایل

تصاویر لو رفته از Xiaomi Redmi Note 2 با طراحی فلزی

شیائومی اپل چینی یکی از موفق ترین و جدیدترین شرکت های تولید دستگاه های هوشمند در سال گذشته بوده است. اخیر تصاویر از محصول جدید این شرکت به نام Xiaomi Redmi Note 2  با بدنه فلزی به بیرون درج شده است.

شیاومی اعلام کرده است که تولید محصولات خود را متوقف نخواهد کرد. این شرکت از محصولات جدید خود یعنی Xiaomi Redmi Note 2 و Mi Note Pro پرده برداری خواهد کرد. نسخه 2 گیگاباتی Mi 4  و Mi 4i از محصولات جدید این شرکت هستند. البته این شرکت طیف وسیفی از ابزارهای هوشمند و  2 تلوزیون بازبینی شده برای نمایش در ویترین خود دارد.

بر اساس اطلاعاتی که ماه آوریل از Redmi Note 2 به بیرون درج شده این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5-inch با رزولوشن 1080p , حافظه 2 گیگابایتی, قابلیت دو سیم کارت است. بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده این دستگاه دارای تراشه پردازشگر مدیا تک MT6795 64 بیتی می باشد. دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی مدل (Samsung’s S5K3M2 ISOCELL sensor) در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی مدل (OmniVision OV5670 sensor) جلو می باشد. Xiaomi Redmi Note 2 به سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی (5.0 یا 5.1) مجهز می باشد.

بنا بر گزارش جنس بدنه این گوشی از فلز می باشد. و نام کد این گوشی در حال حاضر Hermes می باشد.

باید تا 18 ماه می منتظر این گوشی بمانید. بر اساس گفته این شرکت تا این تاریخ گوشی شیائومی Redmi Note 2 عرضه می شود

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا