اپلیکیشن هاتکنولوژی و فناوریموبایل

تصویربرداری کروی با اپلیکیشن جالب Fisheye Camera Pro

 

Fisheye Camera Pro یک اپلیکیشن جالب برای تهیه عکس های کروی شکل مشابه تصاویر پانوراما می باشد.

Fisheye Camera Pro، با استناد بر نام آن، دنیا را از چشم یک ماهی به تصویر می‌کشد و به کمک آن می‌توانید عکس‌هایی بسیار جذاب و کروی شکل را تهیه کنید که به احتمال زیاد نمونه‌ی آن را در گوشه و کنار دیده‌اید. این سبک از تصاویر طرفداران بسیاری دارد و اگر تا به حال از آن استفاده نکرده باشید، در اولین استفاده‌ و مشاهده‌ی فایل خروجی عکس‌ها، متعجب خواهید شد. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، این اپلیکیشن عکس‌های ثبت شده را به حالتی کروی شکل، و عمق‌دار تبدیل می‌کند که در بخش تنظیمات آن، امکان تغییر حالت‌ها، میزان زاویه‌ها و شدت عمق تصاویر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. امکان بارگذاری عکس از گالری گوشی هم وجود دارد و توسط آن می‌توانید عکس‌های از پیش تهیه شده‌ی خود را نیز، به اپلیکیشن وارد کرده و آن را به حالت کروی شکل تبدیل کنید.

eyefish2

نحوه‌ی کار با برنامه نیز بسیار ساده و گویا است به این صورت که با اولین اجرا، تنها با دو گزینه‌ی “ثبت یک عکس جدید” و “بارگذاری عکس از گالری گوشی” مواجه خواهید شد که بعد از ثبت یک عکس عادی، این اپلیکیشن عملیات پردازشی را انجام داده و عکس را به حالت Fisheye تبدیل می‌کند. Fisheye Camera Pro جدا از نحوه‌ی عکس‌برداری فوق‌العاده‌ای که دارد، شامل ده‌ها افکت مختلف نیز است که با کمک آن‌ها، می‌توانید رنگ و رویی متفاوت و حتی هنری به عکس‌های خود ببخشید. در بخش دیگری از برنامه نیز قالب‌های متفاوتی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید عکس‌ها را از حالت‌های تکراری و یکنواخت همیشگی خارج کرده و سبک متفاوتی از عکاسی را تجربه کنید. برای دانلود این اپلیکیشن، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

 

دانلود از گوگل پلی استور

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا