تکنولوژی و فناوریموبایل

تصویرگوشی هوشمند جدید سونی با نام «کاسمس» لو رفت

شرکت های تولید کننده موبایل این روزها جدیدترین محصولات خود را روانه بازار می کنند. گوشی جدید شرکت سونی به نام «کاسمس» که خیلی ها منتظر آن هستند. روزهای آتی روانه بازار می شود.

با توجه به تصویری که تازه فاش شده، سونی در پی ساخت گوشی هوشمندی با تمرکز بر دوربین جلو برای گرفتن عکس‌هاس سلفی بهتر از دوربین‌های معمولی در گوشی‌های هوشمند است. نام این دستگاه “Xperia Cosmos” است و  تصویر آن امروز توسط upleaks@ لو رفته است.

در این تصاویر لو رفته از گوشی‌ هوشمند جدید سونی، اندروید ۵، گوشه‌های گرد شده دستگاه و حاشیه‌های کمتر در بخش پایین دستگاه به چشم می‌خورد. اینطور که مشخص شده، کاسمِس از یک دوربین قوی در بخش جلویی همراه با فلشی در کنار آن بهره برده است. همچنین سونی در بخش پایینی گوشی حاشیه را بسیار کمتر از دستگاه‌های معمول خود کرده تا جلوه‌ای زیبا به دستگاه دهد.

sony-xperia-cosmos

upleaks@ مدعی است که گوشی هوشمند Cosmos با پردازنده مدیاتک قدرت گرفته است. اما هیچ اطلاعات دیگری درباره این گوشی هوشمند وجود ندارد، با این حال مشخص است که تمرکز سونی برای ساخت این دستگاه بر روی دوربین جلویی و تصاویر سلفی است. به احتمال زیاد، سونی به زودی این گوشی هوشمند را معرفی کند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا