تکنولوژی و فناوریشبکه های اجتماعی

حذف دائمی حساب فیس‌بوک سخت‌تر شد

غیرفعال کردن یک حساب فیس‌بوک کار سختی نیست اما از بین بردن دائمی یک حساب فیس‌بوک کار سختی است و اکنون فیس‌بوک با دادن گزینه بازگشت خودکار به حساب غیرفعال شده این کار را سخت‌تر هم کرده است.

وقتی ما زمان زیادی را تقریبا برای هیچ در فیس‌بوک هدر می‌دهیم به این نتیجه می‌رسیم که بهتر است حساب کاربری خود را غیرفعال کنیم و از آن بهتر برای همیشه از شرش خلاص شویم. اما خوب این حس گاهی موقتی است و ما به دلایل مختلف ترجیح می‌دهیم حساب کاربری خودمان را برای روز مبادا حفظ کنیم.

فیس‌بوک هم می‌داند رابطه کاربرانی که در نحوه استفاده و اصولا استفاده از فیس‌بوک دچار تردید هستند با این شبکه اجتماعی رابطه عشق و نفرت است. خوب است و خوب نیست. لازم است و لازم نیست. می‌رویم و دوباره به آن بازمی‌گردیم. با این اوصاف حذف دائمی حساب نباید کار چندان راحتی باشد.

اکنون در فیس‌بوک اگر بخواهید حساب کاربری‌تان را غیرفعال کنید، باید به تنظیمات بروید و سپس روی گزینه ایمنی کلیک کنید و سپس گزینه غیرفعال کردن حساب را انتخاب کنید. اینجا فرمی بالا می‌آید که باید آن را پر کنید. در این فرم یک گزینه به تازگی اضافه شده است؛ گزینه جدید به شما پیشنهاد می‌دهد حساب شما به صورت خودکار بعد از مدتی دوباره فعال شود.

با تیک زدن باکس مقابل گزینه جدید، به شما از ١ تا ٢٨ روز پیشنهاد می‌شود تا روزی را انتخاب کنید که حساب شما به صورت خودکار دوباره فعال شود. نکته جالب این پیشنهاد ٢٨ روزه این است که گویا فیس‌بوک دریافته است اغلب کاربران نمی‌توانند بیش از یک ماه دوری را دوام بیاورند!

اما در هر حال غیرفعال کردن حساب کاربری هم، موجب نمی‌شود حساب شما واقعا از دسترس خارج شود. هنوز شما را می‌توان به ایونت‌ها دعوت کرد و یا شما را در عکس‌ها تگ کرد. اما واقعا هدف فیس‌بوک از اضافه کردن این گزینه جدید چیست؟ به نظر می‌رسد تنها فایده گزینه جدید، یادآوری این نکته فیس‌بوک به کاربران است که این شبکه اجتماعی شما را راحت از دست نمی‌دهد، لذا تلاش زیادی نکنید!

اما اگر واقعا می‌خواهید حساب کاربری خود را برای همیشه حذف کنید، باید مستقیم روی این لینک کلیک کنید و سپس در صفحه‌ای که باز می‌شود حذف حساب من را کلیک کنید و تمام!

منبع: دیلی‌دات

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام چرا فیسبوک ام باز نمیشه همش میگه خطاست. برام هر چند وقت میفرستند هر کاری میکنم باز نمیشه فقط میگه خطاست بخاطر همینم نمیتونم ازش استفاده کنم. برای همینم میخوام غیر فعال کنم حساب کاربری به اسم منو حذف کنید… هر کاری میکنم باز نمیشه…از شما خواهشمندم به اسم حساب کاربری منو برای همیشه عیر فعال کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا