تکنولوژی و فناوریشبکه های اجتماعیموبایل

دلایل برتری تلگرام نسبت به واتس اپ

تلگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان برای موبایل – کامپیوتر و وب در دنیای تکنولوژی و فناوری می باشد. اگر تا کنون از اپلیکیشن تلگرام بر روی دستگاه موبایل یا کامپیوتر نصب نکرده اید. بخاطر آن است که از قابلیت های و برتری های تلگرام نسبت به دیگر اپلیکیشن ها بی خبر هستید. بدانید که تلگرام هم بر روی کامپیوتر و هم بر روی موبایل قابل نصب است. جالب اینکه تلگرام از اینترنت قابل و وب قابل دسترسی است. در اینجا می خواهیم به دلایل برتری تلگرام بر واتس اپ بپردازیم.

  1. سرعت بالا: سرعت تلگرام نسبت به واتس اپ در ارسال و دریافت پیام بسیار سریعتر است. عکس ها و فیلم های در تلگرام سریعتر لود می شوند. در صورتی که یکی از مشکلات واتس اپ سرعت کند آن است. حتی سرعت نصب و فعال سازی تلگرام بسیار سریعتر از تلگرام است.
  2. قابلیت ارسال فایل تا 1 گیگ : تلگرام به شما اجازه می دهد تا یک گیگ فایل مثل فیلم را به آسانی آپلود  و به اشتراک بذارید. قابلیت که واتس اپ فاقد آن است. حتی برای فیلم های کم حجم دچار مشکل می شود.
  3. نسخه تحت وب : تلگرام دارای نسخه تحت وب است. یعنی شما از طریق اینترنت و مرورگر می توانید به راحتی در هر جا بدون آنکه گوشی به همراه داشته باشید. به تلگرام دسترسی پیدا کنید. اکانت تلگرام شما مانند فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی از اینترنت قابل مشاهد و دسترسی است. در صورتی که بزرگترین مشکل واتس اپ عدم امکان اجرای آن بر روی ویندوز و وب می باشد. اگر گوشی موبایل با قابلیت نصب واتس اپ نداشته باشید امکان دسترسی به آن وجود ندارد. البته از طریق بلوک استیکس این امکان میسر است. اما این نرم افزار به قطعات بالا نیاز دارد.
  4. قابلیت نصب بر روی کامپیوتر: تلگرام دارای نرم افزار تحت ویندوز می باشد. که می توانید آن را بر روی کامپیوتر نصب کنید. و به تلگرام دسترسی پیدا کنید.
  5. ساخت کانال: ساخت کانال در تلگرام برای سایت یا شرکت خود از دیگر قابلیت هایی است که واتس اپ فاقد آن می باشد. در تلگرام برای سایت خود کانال بسازید و سپس لینک عضویت آن را بر روی سایت قرار دهید تا کاربران بتوانند عضو کانال شما شوند. و لینک های سایت خود را برای آن ها به اشتراک بذارید. همچنین می توانید کانال خود را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بذارید
  6. همگام سازی مخاطبین : در تلگرام می توانید مخاطبین خود را از واتس اپ به گروه های خود در تلگرام دعوت کنید.

 

خوب با این همه برتری آیا باز هم شما واتس اپ را به تلگرام ترجیح می دهید؟؟

 

دریافت جدیدترین نسخه تلگرام برای اندروید

دریافت نسخه جدید تلگرام برای کامپیوتر

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. هر برنامه برای کاری ساخته شده اگر بیاموزیم که چگونه با برنامه ها کار کنیم ان وقت خیلی سیستم کاملی را خودمان میتوانیم شخسی سازی کنیم تا در خدمت جامعه باشیم .
    البته با زحماتی که عزیزان میکشند و مارو بشتیبانی میکنند. سباسگذارم از مدیریت خوب ای اس دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا