تکنولوژی و فناوریموبایل

رندر گوشی ال جی G7 منتشر شد; دوربین دوگانه در جلو

تصاویر رندر ال جی جی 7 پرچمدار LG در سال 2018

ال جی جی 7 پرچمدار شرکت LG  در سال 2018 خواهد بود. گوشی که مثلا رقیب خود یعنی گلکسی اس 9 تا روز رونمایی رسمی باید بازار شایعات در مورد آن داغ باشد.

با وجود آنکه ال جی اعلام کرد که نامگذاری سری G را متوقف کرده است. اما پرچمدار جدید می توان LG G7 نامگذاری شود. انتظار می رود این گوشی در ماه آوریل عرضه شود. و اولین رندر ادعایی این تلفن که اخیرا منتشر شده است. نشان می دهد که میزان خمیدگی انحنای گوشی در بالا و پایین نسبت به ال جی G6 کمتر به نظر می رسد و اینکه در دو طرف گوشی خمیدگی وجود نخواهد داشت.

این رندر به ما نشان می دهد که نسبت صفحه نمایش به بدنه در مقایسه با گوشی ال جی جی 6 بیشتر است. درصد بیشتر از گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده است. نمایشگر FullVision 18:9، و دو دوربین جلو که در سمت چپ قرار دارند و همچینن نشانگر LED و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصات پرچمدار جدید ال جی هستند که در این تصویر قابل مشاهده هستند.

دو دکمه در سمت چپ قابل مشاهده است که مطمئنا دکمه تنظیم صدا هستند. در حالی که دکمه پاور گوشی به احتمال زیاد در پشت قرار دارد.

اگر ال جی واقعا G7 را در سه ماهه دوم سال 2018 روانه بازار کند، احتمالا با Snapdragon 845 و Quick Charge 4.0 همراه خواهد بود. دیگر مشخصات شایع شده شامل اسکنر عنبیه برای قفل کردن برنامه های خاص است.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا