تکنولوژی و فناوری

رونمایی از قابلیت Your Timeline در نقشه گوگل

گوگل طی سالهای اخیر حرکاتی را آغاز کرد. که باعث چپاول گری در بازار تکنولوژی شده است. و در تمامی زمینه وارد کار و سرمایه گذاری شده است. از اختراع سیستم عامل اندروید, فروشگاه گوگل پلی, تا تولید گوشی موبایل و…. از برنامه های توسعه طلبانه گوگل به شمار می روند. و گرنه تا پیش از این گوگل فقط یک موتور جست جوی اینترنتی بوده است. حالا گوگل یک شرکت قدرتمند است. که سرویس های مختلفی ارائه داده است و امکان رقابت با آن بسیار سخت شده است. سرویس نقشه گوگل یا همان گوگل مپس و گوگل ارث از محبوب ترین سرویس های گوگل به شمار می روند. با ای اس دانلود همراه باشید.

سرویس نقشه گوگل که یکی از سرویس‌های پربازدید گوگل در میان کاربران دنیای مجازی است و به شما امکان دسترسی به نقشه، خیابان‌ها و محله‌ها را می‌دهد، از اضافه شدن ویژگی “Your Timeline” در سرویس نقشه خود خبر داد.

ویژگی “Your Timeline”، برای شما تمام مکان‌ها را به همراه تصاویری که در آن محل ثبت کردید ذخیره می‌کند. از ویژگی‌های خوب این قابلیت سرویس نقشه گوگل، دسترسی آسان به صورت دسته‌بندی شده تصاویر محل‌هایی که در آن حضور داشتید، امکان اشتراک‌گذاری آن‌ها با دوستان و آشنایان و همچنین امکان یادداشت‌گذاری بر روی عکس‌های خود است. در واقع این ویژگی گوگل، راه مناسبی برای ذخیره‌سازی محل‌ به همراه ذخیره تصاویر از آن محل‌ها است. گوگل این اطلاعات را در حساب گوگل شما ذخیره می‌کند.

برای استفاده از سرویس “Your Timeline”، باید “Location History” اکانت شما فعال باشد. تنها خود کاربر است که به هیستوری مکان‌ها همراه عکس‌هایش دسترسی دارد، و امکان مدیریت این بخش را دارد و می‌تواند این اطلاعات را با هر کس که تمایل دارد به اشتراک بگذارد. این اطلاعات ثبت شده توسط این ویژگی جدید نقشه گوگل قابل ویرایش و حذف شدن است.

هدف سرویس جدید نقشه گوگل، برای دسترسی آسان کاربران به محل‌هایی است که از آ‌ن‌ها دیدن کردند و تصاویری که از آن محل‌ها ثبت کردند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا