تکنولوژی و فناوری

مشخصات لپ تاپ Precision M3800 محصول جدید دل

دل یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ در جهان است. Precision M3800 لپ تاپ جدید شرکت دل است. که در عین داشتن کیفیت و قطعات بالا قیمت آن هم بسیار بالاست.

دل مدل بروز شده لپ‌تاپ Precision M3800 را امروز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی بنابه درخواست ویراستاران ویدئو، طراحان گرافیک و دیگر کاربران، طراحی و ساخته شده است.

لپ‌تاپ M3800 از طریق فروشگاه آنلاین شرکت دل در دسترس خریداران قرار دارد. این لپ‌تاپ از امکانات سفارشی همچون نمایشگر لمسی 4K Ultra HD و نسخه مخصوص توسعه دهندگان توزیع اوبونتو بهره می‌برد که بنا به تقاضای کاربران به این دو مشخصه مجهز شده است.

Dell Precision M3800

نسخه توسعه دهندگان توزیع اوبونتو برای اولین بار بر اساس بازخورد کاربران در جامعه توسعه دهندگان ساخته شده است. ویندوز ۷ یا ویندوز ۸.۱ نیز قابل نصب روی این محصول هستند. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این دستگاه می‌توان به درگاه Thunderbolt 2 ساخت اینتل اشاره کرد که می‌تواند در هر جهت، سرعت انتقال برابر با ۲۰ گیگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم کند. دل همچنین اجازه داده که با این وسیله ویدیو‌های خام 4K را ویرایش کرد و همزمان از دیگر فایل‌های مشابه نسخه پشتیبان تهیه کرد.

از دیگر مشخصات M3800 می‌توان به حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایت، پردازنده چهار هسته‌ای Core i7، پردازنده گرافیکی انویدیا Quadro K1 100M، حافظه رم ۱۶ گیگابایت، وزن ۴.۱۵ پوند و ضخامت ۱۸ میلی‌متری اشاره کرد. قیمت پایه محصول جدید دل ۱۷۰۰ دلار تعیین شده است.

Dell Precision-M3800

البته کانکشن اینترنت ندارد و باید از دانگل برای اتصال به اینترنت استفاده کرد.

مشکلات این لپ تاپ :

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا