تکنولوژی و فناوریموبایل

مشخصات گوشی LG G5 پرچمدار جدید ال جی

پرچمدار فعلی کمپانی ال جی یعنی گوشی G4 بسیار خوش درخشید. و طرفداران این گوشی بی صبرانه منتظر پرچمدار بعدی ال جی یعنی گوشی LG G5  هستند.
به تازگی اطلاعاتی از پرچم دار بعدی ال جی ، یعنی گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 ) از طریق شبکه اجتماعی Weibo و برخی منابع داخلی کره جنوبی منتشر شده که مشخصات و تاریخ عرضه احتمالی این گوشی در ماه فوریه ۲۰۱۶ را افشا کرده است.
اگر به یاد داشته باشید، خرداد ماه بود که اطلاعاتی در مورد همکاری شرکت LG با شرکت IRIENCE به جهت توسعه تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم منتشر نمودیم. حالا این اطلاعات باز هم تشدید شده و این احتمال وجود دارد که ال‌جی بخواهد به جای استفاده از سنسورهای اسکنر اثر انگشت، به سنسورهای اسکنر قرنیه چشم روی بیاورد. البته شایعات دیگری نیز در کنار این موضوع وجود دارد که بیان می‌کند این گوشی‌هوشمند از سنسور اسکنر اثر انگشت نیز استفاده خواهد نمود. همچنین اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند که البته رسمی نیستند، منتشر شده که احتمالا برای شما نیز جذاب باشد.
اینطور که شایعات بیان می‌کنند، پرچم‌دار بعدی LG به صفحه‌نمایشی ۲K و ۵.۶-اینچی با پنل IPS-LCD و سیستم روی چیپ Snapdragon 820، مجهز خواهد شد. سازندگان برای اولین‌بار قصد دارند از سنسوری ۲۱-مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدئوهای ۴K که توسط مهندسین این شرکت تولید شده با داشتن قابلیت‌هایی همچون فوکوس لیزری خودکار، لرزشگیر اپتیکال و فلاش دوگانه استفاده نمایند. دوربین سلفی این دستگاه نیز احتمالا سنسوری ۸-مگاپیکسلی داشته و می‌تواند ویدئوها را به صورت ۱۰۸۰p ضبط نماید.
اما مورد دیگری که سبب شده اخبار مربوط به پرچم‌دار بعدی LG تا این اندازه مهم باشد، این است که طبق شایعات، احتمالا این گوشی‌هوشمند بسیار زودتر از پرچم‌داران قبلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اطلاعات از برخی از منابع داخلی کره جنوبی همچون ETNews درز پیدا کرده و حتی ماه عرضه‌ی آن نیز “فوریه” (اواسط بهمن) اعلام شده است.
به هر حال اگر این گوشی‌هوشمند قرار باشد تا بهمن یا اسفند در اختیار کاربران قرار بگیرد، شکی نیست که کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶، می‌تواند بهترین محل برای معرفی LG G5 باشد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا