اپلیکیشن هاموبایل

معرفی اپلیکیشن‌هایی برای ساخت عکس‌های جذاب کروی

اکنون که بازار عکس و عکاسی در میان کاربران دنیای مجازی در شبکه‌های اجتماعی داغ است، همه به دنبال استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف برای ویرایش عکس‌های خود و ساختن عکس‌های جالب هستند.

اکنون اپلیکیشن‌های زیادی موجود است که برای شما لنز‌های مختلف را شبیه‌سازی می‌کنند. قطعا این اپلیکیشن‌ها صرفا شبیه‌ساز لنز هستند و نتایج خروجی عکس‌های آن‌ها با عکس‌هایی که با لنز‌های فیزیکی گرفته می‌شود، یکسان نیست. یکی از محبوب‌ترین ‌آ‌ن‌ها فیش‌ لنز است که عکس‌های شما را کروی و جالب می‌کند. اکنون شما با اپلیکیشن‌هایی به سادگی و بدون نیاز به لنز خاصی می‌توانید عکس‌های متنوع و جالب بگیرید.

Fisheye Professional” در سیستم عامل اندروید و “RollWorld”  در سیستم‌عامل “iOS” اپلیکیشن‌هایی هستند که شما به وسیله آن‌ها می‌توانید عکس‌های کروی بسازید. این اپلیکیشن‌ها نسبت به رقبای خود امکانات بیش‌تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. این اپلیکیشن‌ها مانند سایر اپلیکیشن‌های ادیت عکس، امکان دسترسی به گالری عکس، گرفتن عکس از طریق اپلیکیشن، و ویرایش و افکت‌گذاری عکس‌ها را برای شما فراهم می‌کنند.

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا