تکنولوژی و فناوریموبایل

معرفی رسمی گوشی سامسونگ +Samsung Galaxy S6 edge

شرکت سامسونگ با دو پرچمدار خود محبوب و پرطرفدار یعنی گالکسی اس  و برادر بزرگتر آن گالکسی اس 6 اج موفق ترین دوران کاری خود را رقم زده است. این دو محصول در صد برترین گوشی های جهان قرار گرفتند. حتی محصولات اپل هم قدرت رقابت با این دو را ندارند.

 

gnb_banner_products_galaxy-s6-edge_002

مشخصات فنی گلکسی اس ۶ اج+ به شرح زیر است:

پردازنده‌ی Exynos 7420 با چهار هسته‌ی ۲.۱ گیگاهرتزی از نوع Cortex A57 و چهار هسته‌ی ۱.۵ گیگاهرتزی از نوع Cortex A53 بر پایه‌ی روش big.LITTLE و لیتوگرافی ۱۴ نانومتر
صفحه نمایش ۵.۷ اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن QHD
۴ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4
دوربین ۱۶ مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال و لنز با گشودگی F/1.9
دوربین جلو ۵ مگاپیکسل
باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
ابعاد ۱۵۴.۴ در ۷۵.۸ در ۶.۹ میلی‌متر
وزن ۱۵۳ گرم

 

 

1-Samsung Galaxy S6 edge+ 2-Samsung Galaxy S6 edge+  galaxy-s6-edge-plus_gallery_back_gold_s4galaxy-s6-edge_overview_true-mobile-wallet

 

Samsung Galaxy S6 edge official images 006

با استفاده از قابلیت People Edge کاربر قادر خواهد بود تا ۵ مخاطب خود را در لبه گوشی گلکسی اس 6 اج+ داشته باشد و صفحه دومی هم به همین ترتیب برای ۵ نرم‌افزار دلخواه کاربر در نظر گرفته شده است؛ بنابراین اجرای نرم‌افزارهای دلخواه در اِج جدید سامسونگ بسیار ساده است.

این ویژگی برای گلکسی اس 6 اج+ بروز شده است و با کلیک روی هر مخاطب ۶ گزینه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد: تماس، چت ویدیویی، ارسال پیغام، ایمیل، ارسال تصویر و ارسال شکلک‌ها. این در حالی است که پیش از این گلکسی اس 6 اج فقط قابلیت تماس، ارسال پیام و ایمیل را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

به علاوه اس ۶ اج+ در رنگ نقره‌ای تیتانیوم نیز عرضه خواهد شد. به علاوه با فناوری فست شاٰز می‌توانید گوشی اس ۶ اج+ خود را تنها در دو ساعت به صورت بی‌سیم شارژ کنید.

گلکسی اس ۶ اج+ از فردا برای پیش‌سفارش و از روز ۳۰ مرداد ماه در دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگا بایتی برای خرید در اختیار کاربران در آمریکا و کانادا قرار خواهد گرفت.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا