تکنولوژی و فناوریموبایل

مهاجرت از سیستم‌های اندرویدی به iOS

انتقال فایل از اندروید به ios

مهاجرت از سیستم عامل اندروید به سیستم عامل “iOS” با حفظ اطلاعات قبلی از طریق اپلیکیشن “Move to iOS” امکان‌پذیر شد. اپل با انتشار این اپلیکیشن امکان مهاجرت از اندروید به پلتفرم “iOS” را آسان‌تر کرده است.

بنا به گفته شرکت اپل، با “Move to iOS” می‌توان اطلاعات هر موبایل و تبلت مبتنی بر اندروید ۴ و بالاتر را به سیستم‌های “iOS” انتقال داد. این فرآیند بسیار ساده است، کافی‌ست اپلیکیشن را در گجت اندرویدی نصب کنید و پس از قبول شرایط و قوانین کار انتقال را آغاز کنید. علاوه بر داشتن سیستم اندروید ۴ یا بالاتر دقت داشته باشید که دستگاه‌های شما دارای شرایط زیر باشند:

آیفون ۵ یا بالاتر، آی‌پد نسل ۴ و یا بعد از آن، آی‌پد مینی نسل دوم یا بعدتر و آی‌پد لمسی نسل ۶

قبل از شروع مطمئن شوید:

۱- وای‌فای شما فعال است

۲- دستگاه دارای سیستم “iOS” و دستگاه اندرویدی هر دو به برق وصل باشند.

۳- اطمینان حاصل کنید محتوایی که درصدد انتقال آن هستید، از نظر مدل و نسخه با دستگاه جدید همخوانی داشته باشد از جمله مدل کارت‌های میکرو “SD” با دستگاه “iOS” جدید متناسب باشد.

۴- برای انتقال محتوای بوک‌مارک کروم آن را با آخرین نسخه “Chrome” بر روی دستگاه اندروید خود به‌روز کنید.

پس ازاطمینان از موارد ذکر شده، برای شروع به قسمت تنظیمات سیستم “iOS” خود بروید و پس از شناساندن دستگاه مبتنی بر “iOS”، گزینه مهاجرت از اندروید را انتخاب کنید. در اینجا به شما دو گزینه پیشنهاد می‌شود که مهاجرت همراه با حذف اطلاعات از گوشی اندرویدی یا همراه با حفظ اطلاعات است. با انتخاب یکی از این دو حالت، کدی برای وارد کردن در اپلیکیشن اندرویدی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کد را وارد کنید، در این صورت هر دو دستگاه از طریق ایجاد یک هات‌اسپات وای‌فای به هم متصل می‌شوند. حالا امکان انتقال اطلاعاتی همچون مخاطبین، تاریخچه پیام‌ها، تصاویر و ویدئوهای دوربین، بوک‌مارک‌های وب، حساب‌های ایمیل، تقویم و اپلیکیشن‌های رایگان از سیستم اندرویدی به دستگاه مبتنی بر “iOS” فراهم شده است و می‌توانید اطلاعات را انتقال دهید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا