اپلیکیشن هاموبایل

مژده به کاربران تبلت: نسخه جدید وایبر برای تبلت‌ها

 

در این چند سال اخیر اپلیکیشن های ارتباطی رشد سریع داشتند. افزایش استفاده از اپلیکیشن های ارتباطی و مسنجرها مثل واتس اپ, وایبر مدیون گوشی های هوشمند موبایل است. بر روی هر دستگاه موبایل می توان یک نرم افزار ارتباطی مثل واتس اپ, وایبر, لاین, تانگو مشاهده کرد.

وایبر یکی از اپلیکیشن‌های ارتباطاتی محبوب در میان کاربران، یک نسخه بهینه شده برای تبلت‌هایی با سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۸ و همچنین آیپد با سیستم‌عامل “iOS” عرضه کرده است.

پیش‌ از این، کاربران تبلت‌ها از نسخه‌های طراحی شده برای موبایل‌ها استفاده می‌کردند، اکنون وایبر نسخه اختصاصی برای تبلت‌ها منتشر کرده است، این نسخه کلیه ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه موبایل وایبر را دارا است. پیش از این کاربران آیپد، نسخه آیفون وایبر را بر روی آیپد خود نصب می‌کردند که این نسخه اصلا سازگار و مناسب برای آیپد نبود، ولی اکنون می‌توانند از نسخه وایبر که برای آیپد منتشر شده است، استفاده کنند.

با انتشار این نسخه وایبر برای تبلت‌ها، شما به صورت همزمان می‌توانید هم بر روی تبلت خود و هم بر روی گوشی خود از وایبر استفاده کنید.

نسخه وایبر برای تبلت‌های اندرویدی

نسخه وایبر برای آیپد

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا