موبایل

نمایش تصاویر با اینستاگرام در ابعاد بزرگ تر

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در میان کاربران طرفدار عکاسی، امکان آپلود و نمایش عکس در ابعاد ۱۰۸۰×۱۰۸۰ را برای کاربران فراهم کرده است یعنی به زودی می‌توانید عکس‌های اینستاگرام را با ابعاد بزرگ‌تری مشاهده کنید.

یکی از مشکلات عمده در اینستاگرام نمایش عکس‌ها در ابعاد کوچک بود و کاربران این شبکه اجتماعی تمایل زیادی برای نمایش عکس‌ها در ابعاد بزرگ‌تری دارند.

اینستاگرام در صدد افزودن این قابلیت است که کاربران بتوانند عکس‌های خود را از ابعاد کوچک به ابعاد بزرگ تبدیل و مشاهده کنند. این قابلیت هنوز به صورت رسمی در اینستاگرام وارد نشده است، ولی کد‌های این شبکه اجتماعی در نسخه تحت وب نشان‌دهنده این است که اخیرا عکس‌ها را با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل منتشر می‌کند.

ششم جولای یکی از مدیران اینستاگرام اعلام کرد: «در حال حاضر مشغول گسترش رزولوشن ۱۰۸۰ در میان پلتفرم‌های اندروید و “iOS” هستیم و این به این معناست که کاربران این پلتفرم‌ها اکنون عکس‌ها را با رزولوشن ۱۰۸۰ مشاهده خواهند کرد.» او در ادامه گفت : «نسخه تحت وب اینستاگرام مانند شهروند درجه دو است و این شرکت بیش‌تر تمرکز خود را برای اپلیکیشن‌ اینستاگرام در پلتفرم‌های موبایل‌ها می‌گذارد و در حال حاضر برنامه و قصد ایجاد تغییر در نسخه تحت وب اینستاگرام  را ندارد.»

تاکنون خبری در خصوص زمان به‌روزرسانی اینستاگرام برای افزودن این قابلیت به صورت رسمی منتشر نشده است.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا