تکنولوژی و فناوریشبکه های اجتماعیموبایل

نمایش تمامی پروازها، هتل‌ ها و رزروهای صورت گرفته توسط Google Maps

هفته‌ی گذشته‌ی بروزرسانی جدیدی برای سرویس نقشه‌ی گوگل تحت نسخه‌ی 9.8 منتشر شد که قابلیت‌های جدیدی را به این سرویس اضافه کرده بود. اما یکی از ویژگی‌های مخفی اضافه شده به سرویس نقشه‌ی گوگل، قابلیت جستجوی موقعیت مکانی سفرها، محل اقامت و قرارهایی است که کاربر تنظیم کرده است

 

براساس اطلاعات ارائه شده، گوگل پس از ارائه‌ی بروزرسانی جدید برای سرویس نقشه‌ی خود قابلیت جدیدی را نیز به این سرویس اضافه کرده است. از این پس با جستجوی کلید واژه‌هایی نظیر my events، my flights، my hotels و my reservation در اپلیکیشن اندرویدی سرویس نقشه‌ی گوگل می‌توان محل هتل‌ها، فرودگاه‌ها و قرارملاقات‌ها را روی نقشه دید که البته این نتایج بصورت شخصی است.

هر یک از این کلیدواژه‌ها نتایج مختلفی را برای کاربر نمایش می‌دهد، بطوریکه my events تمام رویدادهای ثبت شده در تقویم را که دارای اطلاعات مکانی باشند، روی نقشه برای کاربر نمایش خواهد داد. my hotels نتایج را در قالب موقعیت مکانی هتل‌ها به کاربر نمایش می‌دهد، my flights اطلاعات مکانی فرودگاه‌های که از آن پرواز انجام خواهد شد و my reservation تمامی رزورهای صورت گرفته را غیر از پروازها برای کاربر نمایش خواهد داد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که این قابلیت برای اندروید تازگی دارد و در صورت دسترسی داشتن به سرویس جستجوی گوگل پس از ورود به حساب کاربری، می‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا