تکنولوژی و فناوری

ویندوز ۱۰ با قابلیت تشخیص صدا به بازار می‌آید

 مایکروسافت برای رقابت با دیگر شرکت ها ویندوز را از حالت یک سیستم عامل کامپیوتری خارج کرده است و ان را بیشتر شبیه سیستم عامل موبایل ساخته است. در نسخه های ویندوز 8 و 10 مشاهده می کنیم که توجه زیادی به برنامه های جانبی و اپلیکیشن ها شده است. مثل تشخیص صدا و….
و سعی دارد با ساختن اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلف برای آن محبوبیتش را افزایش دهد. البته مایکروسافت حق دارد. چون ویندوز 10 بیشتر برای موبایل طراحی کرده است. آن هم در مقابل سیستم عامل اندروید گوگل
 
ما هرکدام کلمات را به شیوه خاص خود ادا می‌کنیم و البته هرکدام اثر انگشت ویژه خود را داریم. حالا شرکت مایکروسافت از این ویژگی استفاده کرده تا امکان تازه‌ای را به ویندوز ۱۰ بیفزاید.

شرکت مایکروسافت برای ویندورز ۱۰ خود یک دستیار دیجیتالی ویژه طراحی کرده است. 

کورتانا امکان تازه‌ای است که به نسخه جدید ویندوز افزوده شده و به کاربران امکان استفاده انحصاری از ویندوزشان را می‌دهد. 

این قابلیت که براساس یادگیری و سازگار شدن کورتانا با صدا و لهجه شماست. 

برای این کار باید در ابتدای استفاده از ویندوز ۱۰ طبق درخواست این نرم افزار در جایی خلوت و آرام برخی کلمات را که کورتانا از شما تقاضا می‌کند ادا کنید تا این سیستم طرز ادای کلمات شما را بشناسد. 

بعد از آن به راحتی می‌توانید از ویندوز ۱۰ استفاده کنید و مطمئن باشید که ویندوزتان فقط به شما پاسخ می‌دهد. 

منبع: ubergizmo

 

 

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا