تحقیق و مقاله

پروژه دانشجویی در مورد انواع سنسورها و کاربرد آنها

یکی از مهمترین مباحث رشته مهندسی سنسورها و انواع آنها و کاربرد هر یک از آنها می باشد. به همین جهت یک تحقیق و مقاله کامل در این زمینه برای شما همراه با تصویر هر سنسور آماده کردیم.

 برخی از مباحث این مقاله:

سنسور چیست ؟
آماري در مورد سنسورها
انواع سنسورها
سنسور القایی
سنسور گاز
سنسور دما
سنسور فشار
سنسور لیزر
سنسور التراسونیک
سنسورهای نوری
سنسور رنگ
سنسورهای بدون تماس
انواع سنسورهای القائی
سنسورهای بیوالکتریکیBiosensors:
سنسور تشخیص حرکت بدن انسانPIR:
a.سنسورهای بدنه Body Sensors :
d.سنسورهای گرمایی Heat Sensors:
سنسورهای بویایی Smell Sensors:
نگاهی سریع به سنسورهای رایج
سنسور تشخیص اثر انگشت

 

سنسور (sensor(یعنی حس کننده,و از کلمه sens به معنی حس کردن گرفته شده و می تواند کمیت هایی مانند فشار، حرارت، رطوبت، دما، و … را به کمیتهای الکتریکی پیوسته (آنالوگ( یا غیرپیوسته (دیجیتال(تبدیل کند.سنسورها در انواع دستگاههای اندازه گیری، سیستمهای کنترل آنالوگ و دیجیتال مانندPLC مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد سنسورها و قابلیت اتصال آنها به دستگاههای مختلف از جملهPLC باعث شده است که سنسور بخشی از اجزای جدا نشدنی دستگاه کنترل اتوماتیک باشد. سنسور ها بر اساس نوع و وظیفه ای که برای آن ها تعریف شده اطلاعات را به سیستم کنترل کننده می فرستند و سیستم طبق برنامه تعریف شده عمل می کند . برخی از مهمترین و پرکاربرترین سنسور می توان به سنسور گاز, دما, سنسور فشار, سنسور نوری و … اشاره کرد. که کاربرد صنعتی فراوانی دارند.

این پروژه شامل 54 صفحه در مورد سنسورها می باشد و کامل ترین منبع در رابطه با سنسورها است. مشابه آن درهیچ سایتی یافت نمی شود. شما دانشجویان عزیز می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 

تعداد صفحات: 54 با فرمت word

قیمت: 7000 تومان

با 50 دصد تخفیف

دانلود فایل پس از پرداخت آنلاین

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا