تکنولوژی و فناوریشبکه های اجتماعی

پنج روش نصب و استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر


اینستاگرام از شبکه های اجتماعی وابسته به فیس بوک است. که فقط بر روی موبایل قابل نصب واستفاده می باشد. اینکه چرا فقط با موبایل می توان از اینستاگرام استفاده کرد؟ جواب این سئوال را باید از اینستاگرام بپرسید. اما از آنجا که مهندسین کامپیوتر در جهان همیشه برای هر مشکل و درخواست ترفندهای دارند. در زمینه نصب و استفاده اینستاگرام بر روی کامپیوتر نیز ترفندهای ارائه دادند که در این پست 5 مورد از آنها را برای شما آماده کردیم. این کار به هیچ وجه دشوار نیست. کافی است مراحلی که در این مطلب آمده است را دنبال کنید تا عکس‌های جذاب اینستاگرام را در کامپیوترتان ببینید.

روش اول: اینستاگریل

۱. این وبسایت را ببینید تا اینستاگریل (Instagrille) را دانلود کنید.

۲. فایل نصب را اجرا کنید. پنجره «Pokki» ظاهر می‌شود، روی «Next» کلیک کنید تا نصب آغاز شود.

۳. پس از اتمام نصب، دو آیکون در تسک بار (taskbar) صفحه دسکتاپ می‌بینید: یکی «pokki» است و دیگری اینستاگریل.

۴. روی آیکون اینستاگریل کلیک کنید تا برای بار اول اجرا شود. روی آیکون پروفایل که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد، کلیک کنید.

۵. پنجره ورود به اینستاگرام ظاهر می‌شود. با نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود وارد شوید.

۶. تبریک! شما اینستاگرام را روی کامپیوترتان نصب کردید!

 

روش دوم: وبستاگرام

۱. به وبسایت وبستاگرام (webstagram) بروید.

۲. با نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود وارد شوید. اگر از قبل وارد حسابتان شده باشید، اپلیکیشن از شما درخواست اجازه خواهد کرد.

۳. تبریک! حالا می‌توانید از اینستاگرام روی کامپیوترتان لذت ببرید.

 

روش سوم: وبیگرام

۱. به وبسایت وبیگرام (Webbygram) بروید.

۲. با نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود وارد شوید.

۳. حالا می‌توانید از اینستاگرام در کامپیوترتان لذت ببرید.

در سه روش بالا، نمی‌توانید عکسی را آپلود کنید یا فیلتر‌ها را روی آن‌ها اعمال کنید. با این حال بقیه کار‌ها مانند گشت و گذار در اینستاگرام و کامنت گذاشتن، امکان‌پذیر خواهد بود. هم چنین در روش‌های بالا، نمی‌توانید از طریق کامپیوترتان، در اینستاگرام ثبت نام کنید. باید از قبل حساب اینستاگرام داشته باشید تا این روش‌ها به درد شما بخورند.

 

روش چهارم: بلواستکز

۱. نرم‌افزار بلواستکز (Bluestacks) را روی کامپیوترتان نصب کنید. بعد از دانلود و نصب این نرم افزار، پلیکیشن اینستاگرام برای اندروید را دانلود کرده و روی فایل «apk.» دو بار کلیک کنید.

۲. کتابخانه (library) بلواستکز را باز کرده و اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید. با نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود وارد شوید. اگر حساب اینستاگرام ندارید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن ثبت نام کنید.

۳. تبریک! حالا می‌توانید از اینستاگرام در کامپیو‌تر لذت ببرید.

۴. در نرم‌افزار بلواستکز، برخلاف سه پلتفرم قبلی، کاربران می‌توانند برای اینستاگرام ثبت نام کنند.

روش پنجم: وبسایت اینستاگرام

۱. شما می‌توانید در کامپیوترتان از طریق وبسایت، با مشاهده پروفایلتان در وبسایت اینستاگرام به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید: کافی است آدرس زیر را در مرورگرتان تایپ کنید:

www. instagram. com/username

در آدرس بالا به جای «username» ف نام کاربری خودتان را بنویسید.

۲. اگر پروفایل شما خصوصی (private) است، وبسایت اعلام می‌کند که این حساب خصوصی است، در غیر این صورت، وبسایت عکس‌های شما را نشان خواهد داد. کافی است فقط وارد حسابتان شوید.

۳. حتی می‌توانید چک کنید که دیگران، کاربر خصوصی هستند یا نه. کافی است آدرس اینستاگرام آن‌ها را تایپ کنید.

۴. تبریک! حالا می‌توانید عکس‌های اینستاگرام خود را ببینید و کامنت گذاشته یا کامنتی را حذف کنید. این تصویر نیز شکل و شمایل یک پروفایل پابلیک یا کاربر خصوصی که شما فالو می‌کنید را نشان می‌دهد.

 

 

منبع: WikiHow

 

 

 

 

 

 

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا