تکنولوژی و فناوری

پولاریس با خرید برامو وارد کسب کار دوچرخه e-bike می شود

شرکت پولاریس در یک معامله با برامو و با خرید این شرکت اعلام کرد که وارد عرصه کسب و کار دوچرخه برقی یا همان  e-bike شود. شرکت برامو برای چندین سال دوچرخه برقی مدل Empulse/R and Enertia را تولید می کند. پولاریس یکی از بزرگترین سرمایه گذاران برامو بوده است. اما تصمیم گرفت تا  برای نجات آن و ” به تمرکز به طور انحصاری در طراحی، توسعه و یکپارچه سازی دستگاه انتقال قدرت خودرو الکتریکی بپردازد. شرکت پولاریس اعلام کرده است که از نیمه دوم سال 2015 به طور انحصاری به تولید موتورسیکلت و وسایل نقلیه موتوری می پردازد. این خبر می تواند برای کارکنان و استعدادهای درخشان شرکت برامو بد باشد. پولاریس گفت که برامو آزاد است به حرکت در تولید وسایل نقلیه موتوری ادامه دهد. در همین حال حتی اگر تولید از کار انداخته شود. برامو صاحب موتور سیکلت افسانه ای هند, دوچرخه , وسایل جاده و ورزشی آبی است.

یادآوری کنیم دوچرخه ی برقی (Electric bike)یا Ebike دوچرخه ای است که به یک مجموعه ی الکترومکانیکی پیشرانه ی کمکی مجهز است. یک الکتروموتور ویژه در چرخ به نحوی تعبیه شده که صرفاً در مواقع لزوم به اراده ی دوچرخه سوار، نیروی پیشرانه ی کمکی به دوچرخه اعمال می نماید و در عین حال هیچ مزاحمتی برای رکاب زدن عادی دوچرخه سوار ایجاد نمی نماید. انرژی مورد نیاز الکتروموتور توسط باتری تأمین می شود. باتری از طریق شارژر مخصوص با برق شهر در منزل یا محل کار شارژ می شود. الکتروموتور از نوع DC Brushless مجهز به گیربکس خورشیدی و کلاچ اتوماتیک می باشد که توسط یک سیستم کنترلر سوییچینگ دور و قدرت آن کنترل می شود. نمایشگرهای دیجیتالی میزان شارژ و در مدلهای پیشرفته تر سرعت و مسافت پیمایش را نشان می دهد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا