تکنولوژی و فناوری

کامپیوتر بدون کیس Ativ One 7 سامسونگ با نمایشگر خمیده

علاقه‌ی خاص سامسونگ به صفحه‌نمایش‌های منحنی و خمیده در انواع پنل‌های ساخت این کمپانی مشهود است. حال سامسونگ فناوری نمایشگر خمیده‌ی خود را به صنعت PC نیز وارد کرده و تصمیم دارد از سیستم All in One جدید خود با نام Ativ One 7 در تاریخ 8 مارس رونمایی کند. این کامپیوتر بدون کیس  از نمایشگر منحنی بهره خواهد برد.

 سامسونگ پیش از این، طرح کامپیوتر جدید خود را در نمایشگاه کالاهای مصرفی دیجیتال CES به نمایش گذاشته بود. این سیستم به یک نمایشگر خمیده‌ی 27 اینچی مجهز است که انحنای آن به 4000R می‌رسد. از نظر مشخصات فنی، Ativ One 7 به پردازنده‌ی Intel i5، حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تجهیز خواهد شد که این دستگاه را در رده‌ی PCهای خانگی قدرتمند قرار می‌دهد.

حداکثر شدت روشنایی نمایشگر این کامپیوتر بدون کیس، برابر ۳۰۰ نیت است و مدل پایه به پردازنده‌ی Core i5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD به همراه ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره سازی HDD مجهز شده است. ابعاد این کامپیوتر ۶۳۸.۸ در ۳۹.۶ در ۳۸۳ میلی‌متر گزارش شده است. رزولوشن نمایشگر ۲۷ اینچی این کامپیوتر، فول‌اچ‌دی یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود.

البته قیمت این سیستم همانطور که از قبل هم انتظار داشتیم چندان ارزان نخواهد بود. حتی اگر مشخصات فنی به کار رفته چندان خاص یا فوق‌العاده نباشند، اما نمایشگر خمیده و زیبای آن هزینه‌ی اضافی خود را به همراه خواهد داشت.

گفته می‌شود سامسونگ تصمیم دارد کامپیوتر آل این وان جدید خود را با قیمت 1٫299 دلار در ایالات متحده به فروش برساند. قیمت در نظر گرفته شده برای بازارهای اروپا و انگلیس هنوز اعلام نشده است.

منبع: eteknix

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا